Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Bardzo nieuprzejma 'pani doktor'. Spóźnia się do gabinetu, myli pacjentów i odnosi się do nich w nieprzyjemny sposób. Kiedy nie ma pacjenta z numerem 12, zwraca się z pretensjami do kolejnego pacjenta, że w ogóle ośmielił się wejść do gabinetu. W Sączu jest wielu lekarzy z prawdziwego zdarzenia, ta pani do nich nie należy.
Bardzo nieuprzejma 'pani doktor'. Spóźnia się do gabinetu, myli pacjentów i odnosi się do nich w nieprzyjemny sposób. Kiedy nie ma pacjenta z numerem 12, zwraca się z pretensjami do kolejnego pacjenta, że w ogóle ośmielił się wejść do gabinetu. W Sączu jest wielu lekarzy z prawdziwego zdarzenia, ta pani do nich nie należy.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|