Zaufanie do kompetencji | 4,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 4,2 |
Poświęcony czas | 3,6 |
Kompleksowość podejścia | 4,2 |
Uprzejmość | 4,8 |
Godny polecenia | 3,4 |
Zaufanie do kompetencji | 4,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 4,2 |
Poświęcony czas | 3,6 |
Kompleksowość podejścia | 4,2 |
Uprzejmość | 4,8 |
Godny polecenia | 3,4 |
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Chodze od kilku lat i do tej pory jestem bardzo zadowolona. Miałam tylko leczenie ale jest naprawdę specjalistą. Polecam
Chodze od kilku lat i do tej pory jestem bardzo zadowolona. Miałam tylko leczenie ale jest naprawdę specjalistą. Polecam
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Z bólem zęba nie zostałam przyjęta u 6(!!!!) stomatologów, chyba że za absurdalną cenę. Gdy przyszłam do pani Byczkowskiej, zostałam od razu przyjęta i to na pewno była pierwsza wizyta z wielu kolejnych, gdyż nie wyobrażam sobie pójść do innego stomatologa, po tym jak serdecznie zostałam przyjęta. Polecam!
Z bólem zęba nie zostałam przyjęta u 6(!!!!) stomatologów, chyba że za absurdalną cenę. Gdy przyszłam do pani Byczkowskiej, zostałam od razu przyjęta i to na pewno była pierwsza wizyta z wielu kolejnych, gdyż nie wyobrażam sobie pójść do innego stomatologa, po tym jak serdecznie zostałam przyjęta. Polecam!
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 3,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 4,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Lekarka niby miła i sympatyczna,uśmiecha się, mówi jak dobra ciocia, ale na "do widzenia" wystawiła taki rachunek, że zaniemówiłam!!! Mam nadzieję, ze zna się na swoim fachu i plomba nie odpadnie za miesiąc, bo wrócę z urzędem skarbowym - nie muszę chyba dodawać, ze rachunku żadnego nie wystawiła... Ładnie to tak?
Lekarka niby miła i sympatyczna,uśmiecha się, mówi jak dobra ciocia, ale na "do widzenia" wystawiła taki rachunek, że zaniemówiłam!!! Mam nadzieję, ze zna się na swoim fachu i plomba nie odpadnie za miesiąc, bo wrócę z urzędem skarbowym - nie muszę chyba dodawać, ze rachunku żadnego nie wystawiła... Ładnie to tak?
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Leczenie jest profesjona. Dobra cena. Odpowiednie kwalifikacje lekarzy.
Leczenie jest profesjona. Dobra cena. Odpowiednie kwalifikacje lekarzy.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Częste poprawki. Leczenie nie na długo, w krótkim czasie problemy z leczonymi zębami. Wypełnienie wypada często i w krótkim lub wyjątkowo krótkim czasie, kilku tygodniach lub miesiącach. Oficjalnie zakład daje gwarancję na rok ale reklamacje są z trudem uwzględniane i tłumaczone tym, że "to taki ząb" albo "że to wina zęba". Przy większym problemie i niezadowoleniu klienta klient jest odsyłany do innego lekarza. Złe leczenie kanałowe (niewypełnione kanały). Brak kontroli RTG po leczeniu kanałowym. Prawie straciłem 2 zęby z powodu złego leczenia. Stomatolodzy są bardzo uprzejmi ale ich kompetencja pozostawia ...
Częste poprawki. Leczenie nie na długo, w krótkim czasie problemy z leczonymi zębami. Wypełnienie wypada często i w krótkim lub wyjątkowo krótkim czasie, kilku tygodniach lub miesiącach. Oficjalnie zakład daje gwarancję na rok ale reklamacje są z trudem uwzględniane i tłumaczone tym, że "to taki ząb" albo "że to wina zęba". Przy większym problemie i niezadowoleniu klienta klient jest odsyłany do innego lekarza. Złe leczenie kanałowe (niewypełnione kanały). Brak kontroli RTG po leczeniu kanałowym. Prawie straciłem 2 zęby z powodu złego leczenia. Stomatolodzy są bardzo uprzejmi ale ich kompetencja pozostawia wiele do życzeni. Wybór należy do Państwa. Ja już nie bedę się u nich leczył, straciłem zaufanie po wielokrotnych reklamacjach tych samych zębów.
WięcejMniejMusisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|