lekarzBarbara Kasprzak-Chudzińska

Laryngolog

Gdzie przyjmuję

place 11

Powstańców Wielkopolskich 22a
Szamotuły
52,622428316,56437870 61 292 18 35

Kalendarz przyjęć

Pon22.09Wt23.09Śr24.09Czw25.09Pt26.09So27.09Nd28.09
Brak informacji o godzinach przyjęć

Średnia ocena lekarza

Kompetencje
2,4/5
Kompleksowość podejścia
2,1/5
Tłumaczenie choroby i leczenia
2/5
Ilość poświęconego czasu
2,4/5
Uprzejmość
1,9/5
Godny polecenia
1,9/5
Średnia:
2.1512345
7 opinii

Opinie pacjentów

12345
3,0/5
  • 3
    Kompetencje
  • 3
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 3
    Uprzejmość
  • 3
    Kompleksowość podejścia
  • 3
    Ilość poświęconego czasu
  • 3
    Godny polecenia

Pani doktor od kilku lat na emeryturze. Podobno prywatnie jest bardzo miła? Ona przyjmuje tylko prywatnie, raz w tygodniu.

12345
1,2/5
  • 2
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Uprzejmość to nie jest mocna strona tej pani.Podobno prywatnie jest bardzo uprzejma.LEKARZ za pieniądze i dla pieniędzy nie dla pacjentów.Nie pomogła,nie zaszkodziła.Minus

12345
2,0/5
  • 3
    Kompetencje
  • 2
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 2
    Kompleksowość podejścia
  • 3
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Kiepska specjalistka, nie wnika w przyczyne choroby, podejście do przyczyny choroby powierzchowne.

12345
1,7/5
  • 2
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 2
    Kompleksowość podejścia
  • 3
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Bardzo nieuprzejmy lekarz. Mogłabym stwierdzić, że lekarz rodzinny, od którego dostałam skierowanie, znał się lepiej na sprawie niż ona. Nic konkretnego się nie dowiedziałam, poza tym że muszę wziąć drugie opakowanie antybiotyku. Zdecydowanie odradzam.

12345
1,0/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Bardzo wiekowa pani doktor z dziwnym podejściem do pacjenta, nieuprzejma i opryskliwa. Nie wzbudza zaufania więc nie polecam i radze iść do innych prawdziwych specjalistów z zakresu laryngologii.

12345
5,0/5
  • 5
    Kompetencje
  • 5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 5
    Uprzejmość
  • 5
    Kompleksowość podejścia
  • 5
    Ilość poświęconego czasu
  • 5
    Godny polecenia

Bardzo przyjemna i znająca się na rzeczy kobieta

12345
1,0/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

ta Pani to jakieś nieporozumienie- odradzam wizyte u tej starszej pani, która mówi coś a za kilka minut zmiena zdanie i mówi co innego...szemrawy gabinet i należy sie tam tylko kontrola.szkoda zachodu, czasu i fatygi jest tylu fachowych,uprzejmych specjalistów. A z drugiej strony starsza pani a taka bezczelna,niesympatyczna i niewychowana. nie ma pojecia o aktualnych przepisach. Aż w głowie się nie miesci.

    Wystaw opinię

    Musisz podać wszystkie oceny
    Kompetencje
    ?/5
    Kompleksowość podejścia
    ?/5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
    ?/5
    Ilość poświęconego czasu
    ?/5
    Uprzejmość
    ?/5
    Godny polecenia
    ?/5

    Zanim dodasz opinię

    1. Nie dodawaj opinii pod wpływem emocji. Często taka opinia jest nierzetelna.
    2. Postaraj się ocenić lekarza jak najobiektywniej.
    3. Postaraj się ocenić każdy 6 z elementów wizyty oddzielnie.
    4. Pamiętaj, że nie zawsze nieuprzejmy lekarz jest niekompetentny.
    5. Pamiętaj, że nie zawsze krótka wizyta jest nieskuteczna.
    6. Gdy jesteś niezadowolony z wizyty, napisz co było nie tak i dlaczego.
    7. Gdy jesteś zadowolony z wizyty, napisz dlaczego inni powinni wybrać tego lekarza.
    8. Przedstaw się i zostaw kontakt do siebie. Opinie wystawione przez zarejestrowanych użytkowników są bardziej wiarygodne.
    9. Opinie bez adresu e-mail mogą zostać usunięte przez lekarza.
    10. Pamiętaj, że Twoja opinia ma być wskazówką dla innych pacjentów. Bądź szczery i obiektywny.
    display statlastseen stat