lekarz

Przemysław Nowak

Neurolog

Gdzie przyjmuję
place 11

ks. Lisińskiego 6
Jarosław
50,015691122,68397570 16 621 83 37

Kalendarz przyjęć
Pon15.12Wt16.12Śr17.12Czw18.12Pt19.12So20.12Nd21.12
Brak informacji o godzinach przyjęć
place 22

Tatrzańska 11
Kielce
50,895141920,65239140 41 331 31 40

Kalendarz przyjęć
Pon15.12Wt16.12Śr17.12Czw18.12Pt19.12So20.12Nd21.12
Brak informacji o godzinach przyjęć
place 33

ul. krakowska
Jarosław
50,0215822,64951

Kalendarz przyjęć
Pon15.12Wt16.12Śr17.12Czw18.12Pt19.12So20.12Nd21.12
Brak informacji o godzinach przyjęć
place 44

ul. krakowska
Jarosław
50,0215822,64951

Kalendarz przyjęć
Pon15.12Wt16.12Śr17.12Czw18.12Pt19.12So20.12Nd21.12
Brak informacji o godzinach przyjęć
Średnia ocena lekarza
Kompetencje
4,1/5
Kompleksowość podejścia
4,1/5
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,1/5
Ilość poświęconego czasu
4,1/5
Uprzejmość
4,3/5
Godny polecenia
4,0/5
Średnia:
4.15
23 opinie
Opinie pacjentów
1,0/5

Ma wyjątkowo "serdeczne" podejście do młodych kobiet. Ciekawe co na to jego żona? Może ktoś się tym zainteresuje nareszcie?

1,0/5

Nie wiem kto pisze te opinie oceniające go na 5, ale najprawdopodobniej on sam z różnych komputerów lub ktoś z rodziny. Liczą się tylko pieniądze, jeżeli ktoś ich nie ma, to leczenie u lek. Nowaka odbywać się będzie przy pomocy dobrej woli i soli fizjologicznej. Przygotować się na duże wydatki które są nieuniknione podczas leczenia u niego. Zdecydowanie lepiej jest wybrać innego lekarza. Opinie opisujące go jako wspaniałego lekarza to totalna bzdura.

5,0/5

TO J E S T LEKARZ ! Młody, nie zmanierowany, ludzki.

4,8/5

Wszystko ok. Mnie się jednak wydaje, że podczas wizyty nie powinno być miejsca na wycieczki damsko-męskie. Miłe skądinąd ;-)

5,0/5

Najlepszy neurolog w Jarosławiu. Nikogo innego nie polecam. Fachowiec z dużą wiedzą i praktyką.

4,5/5

Lekarz posiadający dużą wiedzę. Dobry kontakt z pacjentem. Błyskotliwy , z dużym doświadczeniem i naprawdę potrafiący pomóc. Polecam

4,8/5

I co ja mam tutaj napisać;)? Obawiam się, że mogę nie być obiektywna, bo mam słabość do tego doktora, po prostu:) Choć chyba idzie to w parze z tym że starając się " na zimno" ocenić ww punkty, tj. spełnienie oczekiwań, kompetencję,uprzejmość, poświęcony czas itd. po prostu jestem 3 i więcej razy na tak:) no, może mógłby bardziej kompleksowo podejść hehe ale nie wymagajmy cudów...

5,0/5

Gorąco polecam doktora Nowaka, dobrał leki bardzo precyzyjnie co wiadomo nie jest wcale latwe, dzieki niemu na chwile obecna prowadze normalny tryb zycia. Pozdrowienia dla Doktora. I zycze jak najmniej pacjentow ktorym sie pomaga a mimo to sa niezadowoleni.

5,0/5

Jest lekarzem dla ludzi nie papierkowym , kompetentny , uprzejmy , nawet po godzinach pracy nie odmówił konsultacji , dzięki Jego dobrej diagnozie i leczeniu stanełam na nogi , a było nie ciekawie , jestem pod opieką lekarską dr.Nowaka już 11 lat i nie zmieniła bym lekarza za nic na świecie .

5,0/5

Antoni Kępiński — Lęk "Nieraz spojrzenie lekarza, jego uspokajające słowo, gest, dotknięcie ręki przynoszą ulgę choremu, zmniejszają jego lękowe napięcie, a nawet odczuwanie bólu" dziękuję i pozdrawiam

1,0/5

lek Nowak wyglada tak jak pół dupy za krzaka!!! jest do niczego

1,7/5

Nie pomógł naszej MAMUSI a wręcz żle dobrał leki i poczuła sie znacznie gorzej. Nie polecam

5,0/5

hmmm:) wspaniały lekarz, bardzo inteligentny i zdecydowanie godny zaufania.

5,0/5

Świetny, sumienny i kompetentny lekarz. Poświęca pacjentowi wystarczająco dużo czasu i wnikliwie diagnozuje. Przy tym sprawia wrażenie bardzo inteligentnego faceta.

5,0/5

Wspaniały lekarz, oby takich było więcej. Uważnie słucha, jest niezwykle cierpliwy, ciepły i wyrozumiały. Pana Doktora serdecznie pozdrawiam.

4,8/5

Jest znakomity, dzięki niemu mogę żyć i funkcjonować normalnie. Oprócz tego jest niesamowicie inteligentny i podczas badania potrafi umilić wizytę chociażby ciekawą rozmową na temat literatury poważnej.

5,0/5

Wspaniały lekarz, oby takich było więcej. Uważnie słucha, jest niezwykle cierpliwy, ciepły i wyrozumiały. Ponadto wspaniale dobiera leki, zawsze skutecznie a diagnozy są zawsze trafne. Nie zmienię go na pewno na żadnego innego. Polecam wszystkim a Pana Doktora serdecznie pozdrawiam

5,0/5

Pan Doktor Przemek z Jarosławia niesamowity człowiek, wybitnie inteligentny o ogromnej wiedzy na temat neurologi, przedłużył życie mojej mamy, która miala bardzo rozległy udar mózgu, poświęca dużo czasu pacjentowi, udziela wyczerpujących informacji i potrafi doskonale dobrać leki,jest wyrozumiały i umie słuchać.Dziękuję serdecznie. Polecam to wybitny specjalista i wyjątkowy lekarz.

5,0/5

Dziekuje bardzo za pomoc, polecam kazdemu pana doktora.Pozdrawiam

5,0/5

Świetny lekarz, poświeca pacjentowi odpowiedni czas na wizyte, w moim przypadku zajmuje ona ponad godzine, dzieki niemu zyje normalnie, potrafi wszytko dokladnie wyjasnic i zawsze odpowiada na zadany pytania w sposob wyczerpujacy...

5,0/5

Jest niesamowitym człowiekiem i bardzo dobrym specjalistą - leczy nie tylko ciało, umysł ale też duszę...

4,0/5

Chyba się trochę pogubił!Nie traktuje wszystkich jednakowo, to przykre

2,3/5

Lekarzdobry ale zniszczony przez innych (robi kasę)

    Wystaw opinię
    Musisz podać wszystkie oceny
    Kompetencje
    ?/5
    Kompleksowość podejścia
    ?/5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
    ?/5
    Ilość poświęconego czasu
    ?/5
    Uprzejmość
    ?/5
    Godny polecenia
    ?/5
    display statlastseen stat