lekarzRenata Banaś-Samson

Laryngolog

Gdzie przyjmuję

place 11

Kilińskiego 10
Jastrzębie-Zdrój
49,926795418,59823430 32 476 26 05

Kalendarz przyjęć

Pon29.09Wt30.09Śr01.10Czw02.10Pt03.10So04.10Nd05.10
Brak informacji o godzinach przyjęć

Średnia ocena lekarza

Kompetencje
3,7/5
Kompleksowość podejścia
3,5/5
Tłumaczenie choroby i leczenia
3/5
Ilość poświęconego czasu
3,3/5
Uprzejmość
3,8/5
Godny polecenia
3,7/5
Średnia:
3.5512345
6 opinii

Opinie pacjentów

12345
1,0/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Pani doktor na Pogotowiu ok godziny 1 w nocy, powiedziała mi po 15 minutach przybycia, że mam się wyspać jak kręci mi się w głowie i spada mi mocno ciśnienie i że ona też musi się wyspać!! Nie zbadała mnie, tylko ciągle mówiła że będzie niewyspana! Zachorowałam na SEPSE!! z pozdrowieniami

12345
5,0/5
  • 5
    Kompetencje
  • 5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 5
    Uprzejmość
  • 5
    Kompleksowość podejścia
  • 5
    Ilość poświęconego czasu
  • 5
    Godny polecenia

bardzo miła i zdecydowanie dobry lekarz leczyła mnie i córkę jestem zadowolona zawsze mogę na nią liczyć nawet jesli ma dyzur w szpitalu mozna podjechac pani doktor zawsze przyjmie polecam w 100 pozdrawiam Basia

12345
5,0/5
  • 5
    Kompetencje
  • 5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 5
    Uprzejmość
  • 5
    Kompleksowość podejścia
  • 5
    Ilość poświęconego czasu
  • 5
    Godny polecenia

Konkretna Pani doktor, potrafi tak dobrać leki dla dziecka ,które ma migdałki do wycięcia iż po kilku dniach okazuje się ,że zabieg jest zbędny :) Polecam gorąco :) Teraz z poważnym schorzeniem też tylko jej ufam i wiem ,że dobrze robię :)

12345
4,3/5
  • 5
    Kompetencje
  • 3
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 4
    Uprzejmość
  • 4
    Kompleksowość podejścia
  • 5
    Ilość poświęconego czasu
  • 5
    Godny polecenia

głuchota 70 % na prawe ucho spowodowana częstymi stanami zapalnymi gardła, katarem,zapaleniem zatok, po 5 wizytach i leczeniem ucha całkowite wyleczenie, zaznaczam że lekarz rodzinny skierował mnie na leczenie zapalenia błędnika -mylna diagnoza

12345
4,2/5
  • 5
    Kompetencje
  • 3
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 4
    Uprzejmość
  • 5
    Kompleksowość podejścia
  • 3
    Ilość poświęconego czasu
  • 5
    Godny polecenia

Polecam panią doktor, pomimo specyficznego podejścia, jest kobietą konkretną i wyleczyła mnie z długotrwałej choroby.

12345
1,5/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 4
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Męczę się rok z zatokami. Pani doktor nie potrafi postawić diagnozy na podstawie zdjęcia. Dopiero laryngolog z Katowic widząc zdjęcie zatok z marca powiedział co mi dolega. Przez nią straciłem pracę i nadzieję,że w wyzdrowienie. Według mnie tragedia, i mam takie samo zdanie na temat większości lekarzy ze szpitala w Jastrzębiu. To jakaś pomyłka

    Wystaw opinię

    Musisz podać wszystkie oceny
    Kompetencje
    ?/5
    Kompleksowość podejścia
    ?/5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
    ?/5
    Ilość poświęconego czasu
    ?/5
    Uprzejmość
    ?/5
    Godny polecenia
    ?/5

    Zanim dodasz opinię

    1. Nie dodawaj opinii pod wpływem emocji. Często taka opinia jest nierzetelna.
    2. Postaraj się ocenić lekarza jak najobiektywniej.
    3. Postaraj się ocenić każdy 6 z elementów wizyty oddzielnie.
    4. Pamiętaj, że nie zawsze nieuprzejmy lekarz jest niekompetentny.
    5. Pamiętaj, że nie zawsze krótka wizyta jest nieskuteczna.
    6. Gdy jesteś niezadowolony z wizyty, napisz co było nie tak i dlaczego.
    7. Gdy jesteś zadowolony z wizyty, napisz dlaczego inni powinni wybrać tego lekarza.
    8. Przedstaw się i zostaw kontakt do siebie. Opinie wystawione przez zarejestrowanych użytkowników są bardziej wiarygodne.
    9. Opinie bez adresu e-mail mogą zostać usunięte przez lekarza.
    10. Pamiętaj, że Twoja opinia ma być wskazówką dla innych pacjentów. Bądź szczery i obiektywny.
    display statlastseen stat