Średnia ocen:4,6/5
Opinie:48
Zaufanie do kompetencji
4,6
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,5
Poświęcony czas
4,6
Kompleksowość podejścia
4,6
Uprzejmość
4,6
Godny polecenia
4,6
Dodaj opinię

O mnie


Lek. Adam Mic

LEKARZ, ABSOLWENT WYDZIAŁU LEKARSKIEGO AKADEMII MEDYCZNEJ W GDAŃSKU

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJA STRONĘ, GDZIE ...


Lek. Adam Mic

LEKARZ, ABSOLWENT WYDZIAŁU LEKARSKIEGO AKADEMII MEDYCZNEJ W GDAŃSKU

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJA STRONĘ, GDZIE UZYSKACIE PAŃSTWO CENNE INFORMACJE

WWW.ADAMMIC.PL

Numery tel. do rejestracji podane na powyzszej stronie!!!


WięcejMniej

Opinie pacjentów

Sortuj wg
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Mi sie u doktora badzo podobalo dlatego ze byl wyrozumialy nie krzyczal ze zaniedbalam leiki i w ogole mnie pocieszyl i wyszlam z lepszym humorem i nastawieniem i teraz juz bede do tego lekarza chodzic bo inni nie sa tacy mili moze sie staraja ale im nie zawsze wychodzi a tu bylo fajnie To jest dobry lekarz i dobry czlowiek pomocny polecam wszystkim Anna M

Mi sie u doktora badzo podobalo dlatego ze byl wyrozumialy nie krzyczal ze zaniedbalam leiki i w ogole mnie pocieszyl i wyszlam z lepszym humorem i nastawieniem i teraz juz bede do tego lekarza chodzic bo inni nie sa tacy mili moze sie staraja ale im nie zawsze wychodzi a tu bylo fajnie
To jest dobry lekarz i dobry czlowiek pomocny polecam wszystkim Anna M

4,3/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
4,0

Klinika godna polecenia, byłem zaskoczony drogim i profesjonalnym sprzętem. Od razu czuc, że trafiło się w dobre miejsce, bo na Wojska Polskiego, nie działały telefony a tu od razu można było zadzwonic na telefon komórkowy, do doktora i uzyskac poradę. Na NFZ nie ma takiego komfortu. Bo dr jest oddany pacjentowi. A tu w klinice jest elegancki wystrój i jeszcze można poczytac świeżą gazetkę w poczekalni. I to wszystko w jednym eleganckim a zarazem kameralnym miejscu. Warto !!!!

Klinika godna polecenia, byłem zaskoczony drogim i profesjonalnym sprzętem. Od razu czuc, że trafiło się w dobre miejsce, bo na Wojska Polskiego, nie działały telefony a tu od razu można było zadzwonic na telefon komórkowy, do doktora i uzyskac poradę. Na NFZ nie ma takiego komfortu. Bo dr jest oddany pacjentowi. A tu w klinice jest elegancki wystrój i jeszcze można poczytac świeżą gazetkę w poczekalni. I to wszystko w jednym eleganckim a zarazem kameralnym miejscu. Warto !!!!

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Mi sie u doktora badzo podobalo dlatego ze byl wyrozumialy nie krzyczal ze zaniedbalam leiki i w ogole mnie pocieszyl i wyszlam z lepszym humorem i nastawieniem i teraz juz bede do tego lekarza chodzic bo inni nie sa tacy mili moze sie staraja ale im nie zawsze wychodzi a tu bylo fajnie To jest dobry lekarz i dobry czlowiek pomocny polecam wszystkim Anna M

Mi sie u doktora badzo podobalo dlatego ze byl wyrozumialy nie krzyczal ze zaniedbalam leiki i w ogole mnie pocieszyl i wyszlam z lepszym humorem i nastawieniem i teraz juz bede do tego lekarza chodzic bo inni nie sa tacy mili moze sie staraja ale im nie zawsze wychodzi a tu bylo fajnie
To jest dobry lekarz i dobry czlowiek pomocny polecam wszystkim Anna M

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Nie lubię chodzić do psychiatrów bo z reguły są zmęczeni i mam wrażenie że mają już dość pacjentów i swojej pracy. Fajnie że są wyjątki, u doktora Mica jakoś nie czułam sie jak intruz tak jak u niektórych. Powiedział mi wszystko o leku, wytłumaczył mechanizm działania. Boże, chodziłam do tej pory na Wojska Polskiego, jaka tutaj róznica. Na plus.

Nie lubię chodzić do psychiatrów bo z reguły są zmęczeni i mam wrażenie że mają już dość pacjentów i swojej pracy. Fajnie że są wyjątki, u doktora Mica jakoś nie czułam sie jak intruz tak jak u niektórych. Powiedział mi wszystko o leku, wytłumaczył mechanizm działania. Boże, chodziłam do tej pory na Wojska Polskiego, jaka tutaj róznica. Na plus.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

moja corka ma lęki i klopoty ze snem. chodziliśmy do lekarza rodzinnego, dostawala Lorafen, od którego się uzależniła, potem była jak jakas narkomanka, to był straszny problem. Poszliśmy do lekarza, mowię doktorze pan ostatnia deską ratunku. No i pomógł. Wyprowadził mi córkę z nałogu. Warto odżałować na wizytę tym bardziej że drogo nie bierze.

moja corka ma lęki i klopoty ze snem. chodziliśmy do lekarza rodzinnego, dostawala Lorafen, od którego się uzależniła, potem była jak jakas narkomanka, to był straszny problem. Poszliśmy do lekarza, mowię doktorze pan ostatnia deską ratunku. No i pomógł. Wyprowadził mi córkę z nałogu. Warto odżałować na wizytę tym bardziej że drogo nie bierze.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Niezły fachowiec, do tego sympatyczny uśmiechnięty i bez pospiechu. Warto odżałować te trochę kasy bo jakość zupełnie inna niż tam gdzie na NFZ. Do tego jak miałam jakieś pytanie mogłam miedzy wizytami zadzwonić na komórkę do niego. A na wojska polskiego kierowali mnie do szpitala, a tu jakoś udało się bez szpitala. Warto.

Niezły fachowiec, do tego sympatyczny uśmiechnięty i bez pospiechu. Warto odżałować te trochę kasy bo jakość zupełnie inna niż tam gdzie na NFZ. Do tego jak miałam jakieś pytanie mogłam miedzy wizytami zadzwonić na komórkę do niego. A na wojska polskiego kierowali mnie do szpitala, a tu jakoś udało się bez szpitala. Warto.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo fajny doktor, nie ma problemow jak sie o cos poprosi, ja akurat potrzebowalem recepte na konkretny lek ze znizka i nie bylo problemu. Poza tym doradzil mi tez w innej sprawie zdrowotnej w ktorej nie wiedzialem co mam robic i od czego zaczac. Sympatyczny i pomocny czlowiek. Polecam

Bardzo fajny doktor, nie ma problemow jak sie o cos poprosi, ja akurat potrzebowalem recepte na konkretny lek ze znizka i nie bylo problemu. Poza tym doradzil mi tez w innej sprawie zdrowotnej w ktorej nie wiedzialem co mam robic i od czego zaczac. Sympatyczny i pomocny czlowiek. Polecam

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo fajny doktor, nie ma problemow jak sie o cos poprosi, ja akurat potrzebowalem recepte na konkretny lek ze znizka i nie bylo problemu. Poza tym doradzil mi tez w innej sprawie zdrowotnej w ktorej nie wiedzialem co mam robic i od czego zaczac. Sympatyczny i pomocny czlowiek. Polecam

Bardzo fajny doktor, nie ma problemow jak sie o cos poprosi, ja akurat potrzebowalem recepte na konkretny lek ze znizka i nie bylo problemu. Poza tym doradzil mi tez w innej sprawie zdrowotnej w ktorej nie wiedzialem co mam robic i od czego zaczac. Sympatyczny i pomocny czlowiek. Polecam

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Konkretny lekarz psychiatra. Bez dystansu do pacjenta. Dobry kontakt. I nie nerwowy, mimo ze ja lubię pomarudzić i popytać o wiele rzeczy. Tak już mam. Polecam

Konkretny lekarz psychiatra. Bez dystansu do pacjenta. Dobry kontakt. I nie nerwowy, mimo ze ja lubię pomarudzić i popytać o wiele rzeczy. Tak już mam. Polecam

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Wspaniały lekarz! Bardzo sympatyczny, wesoły, a przy tym kompetentny. Potrafi dobrać leki, interesuje się pacjentem, nigdy nie odmówi pomocy. Można do niego przyjść nawet bez zapisu, jeśli coś złego się dzieje. Pamięta swoich pacjentów, co jest bardzo miłe. Mam do niego pełne zaufanie.:)

Wspaniały lekarz! Bardzo sympatyczny, wesoły, a przy tym kompetentny. Potrafi dobrać leki, interesuje się pacjentem, nigdy nie odmówi pomocy. Można do niego przyjść nawet bez zapisu, jeśli coś złego się dzieje. Pamięta swoich pacjentów, co jest bardzo miłe. Mam do niego pełne zaufanie.:)

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość

Wciąż poszukujesz "Seksuolog Olsztyn"?

Zobacz innych specjalistów w Twojej okolicy
Gabinet
Dworcowa 24 lok. 14
10-437 Olsztyn
 

lekarz
Violetta Wyrębek

Psychiatra dziecięcy
Gabinet
Olsztyn
 
Gabinet
Prosta 27/28 lok. 1
10-028 Olsztyn
 
Gabinet
al. Aleja Wojska Polskiego 19/2
10-900 Olsztyn
 

Copyright ©2018 RankingLekarzy.pl

Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat