Zaufanie do kompetencji | 1,5 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,5 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,5 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,5 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Pani dr powinna zakończyć "leczenie" pacjentów. Niedoinformowana w przepisach chociaż jest kierownikiem przychodni. Arogancka, podczas teleporady rozłącza się. Podczas przyjmowania pacjenta, załatwia innych pacjentów. Przykre, że tyle lat nikt nie zrobił z jej podejściem do pracy porządku
Pani dr powinna zakończyć "leczenie" pacjentów. Niedoinformowana w przepisach chociaż jest kierownikiem przychodni. Arogancka, podczas teleporady rozłącza się. Podczas przyjmowania pacjenta, załatwia innych pacjentów. Przykre, że tyle lat nikt nie zrobił z jej podejściem do pracy porządku
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Podzielam opinię moich przedmówców. Nic się nie zmieniło. W rozmowie z petentem jedynie argument siły, arogancja wręcz wrogość. Czy taka osoba powinna być kierownikiem przychodni? Przez podejście tej osoby do pacjenta opuściłam tę przychodnię ok 20 lat temu. Niestety z powodu rodziców zmuszona byłam do kontaktu. Agresja, zastraszanie - to styl tej osoby.
Podzielam opinię moich przedmówców. Nic się nie zmieniło. W rozmowie z petentem jedynie argument siły, arogancja wręcz wrogość. Czy taka osoba powinna być kierownikiem przychodni? Przez podejście tej osoby do pacjenta opuściłam tę przychodnię ok 20 lat temu. Niestety z powodu rodziców zmuszona byłam do kontaktu. Agresja, zastraszanie - to styl tej osoby.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Bardzo nieprzyjemna, arogancka i opryskliwa. Zachowuje. Się jak królowa na swoim zamku. Podejście do pacjenta słabe. Nadaje się tylko do wypisywania recept i zwolnień lekarskich.
Bardzo nieprzyjemna, arogancka i opryskliwa. Zachowuje. Się jak królowa na swoim zamku. Podejście do pacjenta słabe. Nadaje się tylko do wypisywania recept i zwolnień lekarskich.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Kompetencje - sądząc po blisko dwuletnim,mało skutecznym przebiegu leczenia raczej mierne.Tłumaczenie choroby i leczenia - pani doktór nie ma w zwyczaju rozmawiać i tłumaczyć sposobów leczenia i ogranicza się tylko do zadawania pytań.Ilość poświęconego czasu - poświęca tyle czasu,ile jest niezbędne,na załatwienie sprawy (wizyty).Uprzejmość - chłodna,niedostępna,ale grzeczna,ogólnie niezbyt przyjemna.Godny polecenia - zdecydowanie odradzam.
Kompetencje - sądząc po blisko dwuletnim,mało skutecznym przebiegu leczenia raczej mierne.Tłumaczenie choroby i leczenia - pani doktór nie ma w zwyczaju rozmawiać i tłumaczyć sposobów leczenia i ogranicza się tylko do zadawania pytań.Ilość poświęconego czasu - poświęca tyle czasu,ile jest niezbędne,na załatwienie sprawy (wizyty).Uprzejmość - chłodna,niedostępna,ale grzeczna,ogólnie niezbyt przyjemna.Godny polecenia - zdecydowanie odradzam.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|