Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Pani doktor z pretensją zadzwoniła, że córka spóźniła się 6 min na wizytę, w związku z tym ona wychodzi, bo kończy pracę (20 min przed końcem godzin przyjmowania). Córka musiała dojechać z drugiego końca miasta, ponieważ jechała prosto z pracy. Łaskę zrobiła, że wróciła do gabinetu i zbadała córkę. Jeszcze miała czelność powiedzieć, że musi odebrać od kogoś pieska, dlatego wcześniej wychodzi.
Pani doktor z pretensją zadzwoniła, że córka spóźniła się 6 min na wizytę, w związku z tym ona wychodzi, bo kończy pracę (20 min przed końcem godzin przyjmowania). Córka musiała dojechać z drugiego końca miasta, ponieważ jechała prosto z pracy. Łaskę zrobiła, że wróciła do gabinetu i zbadała córkę. Jeszcze miała czelność powiedzieć, że musi odebrać od kogoś pieska, dlatego wcześniej wychodzi.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|