Zaufanie do kompetencji | 2,6 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,2 |
Poświęcony czas | 3,2 |
Kompleksowość podejścia | 2,6 |
Uprzejmość | 3,4 |
Godny polecenia | 2,4 |
Zaufanie do kompetencji | 2,6 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,2 |
Poświęcony czas | 3,2 |
Kompleksowość podejścia | 2,6 |
Uprzejmość | 3,4 |
Godny polecenia | 2,4 |
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 2,0 |
Godny polecenia | 2,0 |
Muszę się zgodzić że ta cała klynyka to przerost formy nad treścią. Wiele słyszałam na ich temat i jak widać wszystko się potwierdza.
Muszę się zgodzić że ta cała klynyka to przerost formy nad treścią. Wiele słyszałam na ich temat i jak widać wszystko się potwierdza.
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 3,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
pan lekarz wybitnie oszczędza na rękawiczkach, na szkodę pacjenta który za nie płaci. Namawia do niepotrzebnego leczenia. Nie polecam.
pan lekarz wybitnie oszczędza na rękawiczkach, na szkodę pacjenta który za nie płaci. Namawia do niepotrzebnego leczenia. Nie polecam.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 3,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,0 |
Poświęcony czas | 4,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 4,0 |
Godny polecenia | 2,0 |
Lekarz ten dużo uwagi poświęca dotychczasowemu leczeniu i kontroli oraz ocenie pracy innych dentystów. Momentami się zapomina i czyni to co zakazane. Średnia półka jeśli chodzi o jakość, tzn. skuteczność leczenia choć on sam uważa inaczej. Pan doktor jak i jego asystentka, pani Barbara (taka ruda) nie przyjmują godnie krytyki. W rolę mediatora w przypadku reklamacji czy sporu wchodzi jeszcze pani Tryk - menager, miła choć nieszczera.
Lekarz ten dużo uwagi poświęca dotychczasowemu leczeniu i kontroli oraz ocenie pracy innych dentystów. Momentami się zapomina i czyni to co zakazane. Średnia półka jeśli chodzi o jakość, tzn. skuteczność leczenia choć on sam uważa inaczej. Pan doktor jak i jego asystentka, pani Barbara (taka ruda) nie przyjmują godnie krytyki. W rolę mediatora w przypadku reklamacji czy sporu wchodzi jeszcze pani Tryk - menager, miła choć nieszczera.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,0 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 3,0 |
Godny polecenia | 2,0 |
Nieprofesjinalne zachowanie klulo mnie podczas pobytu w dp med w jablonnie. Doszło do sytuacji która absolutnie nie powinna była mieć miejsca. Przerost treści nad formą.
Nieprofesjinalne zachowanie klulo mnie podczas pobytu w dp med w jablonnie. Doszło do sytuacji która absolutnie nie powinna była mieć miejsca. Przerost treści nad formą.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Dokładny, uprzejmy i bardzo solidny. Godny polecenia. Jeżeli stwierdzi problem to zajmuje się nim kompleksowo i na pewno doprowadzi leczenie do końca.
Dokładny, uprzejmy i bardzo solidny. Godny polecenia. Jeżeli stwierdzi problem to zajmuje się nim kompleksowo i na pewno doprowadzi leczenie do końca.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|