Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Lekarka spóźniła się do pracy o równą godzinę. Kiedy się zjawiła w pracy, nawet nie przeprosiła pacjentów. Na uwagę, że to jednak spore opóźnienie, rzuciła, że przecież poinformowała recepcję i to Pani z recepcji miała przepraszać pacjentów. Była opryskliwa, kłótliwa, bardzo niemiła. Dopiero później ochłonęła i już była uprzejma. Kompetencje ciężko oceniać, kazała wypełnić ankietę na temat chorób oraz osłuchała. Podpisała druczek i przybiła pieczątkę.
Lekarka spóźniła się do pracy o równą godzinę. Kiedy się zjawiła w pracy, nawet nie przeprosiła pacjentów. Na uwagę, że to jednak spore opóźnienie, rzuciła, że przecież poinformowała recepcję i to Pani z recepcji miała przepraszać pacjentów. Była opryskliwa, kłótliwa, bardzo niemiła. Dopiero później ochłonęła i już była uprzejma. Kompetencje ciężko oceniać, kazała wypełnić ankietę na temat chorób oraz osłuchała. Podpisała druczek i przybiła pieczątkę.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|