Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,7 |
Poświęcony czas | 1,7 |
Kompleksowość podejścia | 1,9 |
Uprzejmość | 1,9 |
Godny polecenia | 1,6 |
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,7 |
Poświęcony czas | 1,7 |
Kompleksowość podejścia | 1,9 |
Uprzejmość | 1,9 |
Godny polecenia | 1,6 |
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 3,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Pacjent przychodzi na SOR z bólem brzucha i dokumentacją "gastro", do której lekarz nie ma ochoty zerknąć (bazuje tylko na wywiadzie). Wchodzi w zdanie, przyświeca poczucie wyższości. Zalecenie mojego lekarza gastrologa było wykonanie tomografu komputerowego z kontrastem dożylnym i płynem doustnym a p. lek. Jerzy Madej, nawet tego nie doczytał i zrobił tylko dożylne. Nie polecam :(
Pacjent przychodzi na SOR z bólem brzucha i dokumentacją "gastro", do której lekarz nie ma ochoty zerknąć (bazuje tylko na wywiadzie). Wchodzi w zdanie, przyświeca poczucie wyższości.
Zalecenie mojego lekarza gastrologa było wykonanie tomografu komputerowego z kontrastem dożylnym i płynem doustnym a p. lek. Jerzy Madej, nawet tego nie doczytał i zrobił tylko dożylne. Nie polecam :(
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Nie polecam. Bardzo nie uprzejmy. Brak komunikacji. Brak empatii. Szef SOR? Powinien zostać weterynarzem lub stomatologiem.
Nie polecam. Bardzo nie uprzejmy. Brak komunikacji. Brak empatii. Szef SOR? Powinien zostać weterynarzem lub stomatologiem.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Nie zainteresowany pacjentami. W ciągu 2 godzin nie przyjął żadnego. Co chwilę gdzieś wychodzi. Zrezygnowaliśmy, bo pomocy od tego pana raczej byśmy nie otrzymali. Chyba tylko brak personelu tłumaczy fakt, że ten pan przyjmuje w szpitalu
Nie zainteresowany pacjentami. W ciągu 2 godzin nie przyjął żadnego. Co chwilę gdzieś wychodzi. Zrezygnowaliśmy, bo pomocy od tego pana raczej byśmy nie otrzymali. Chyba tylko brak personelu tłumaczy fakt, że ten pan przyjmuje w szpitalu
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Temu człowiekowi powinno się odebrać prawo wykonywania zawodu! Ale rozumiem ,że z uwagi na braki personelu trzyma się takich pseudo fachowców..szkoda tylko ze psuje opinie całego szpitala bo jego osoba niestety kreuje wizerunek normalnych i rzetelnych lekarzy, po kontakcie z tym człowiekiem odnosi się wrażenie że cała nasza ochrona zdrowia jest głęboko poniżej gruntu.
Temu człowiekowi powinno się odebrać prawo wykonywania zawodu! Ale rozumiem ,że z uwagi na braki personelu trzyma się takich pseudo fachowców..szkoda tylko ze psuje opinie całego szpitala bo jego osoba niestety kreuje wizerunek normalnych i rzetelnych lekarzy, po kontakcie z tym człowiekiem odnosi się wrażenie że cała nasza ochrona zdrowia jest głęboko poniżej gruntu.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Niesłychanie nieuprzejmy człowiek. Nie wiem jak zachowuje się w prywatnym gabinecie, natomiast w publicznym szpitalu lepiej na niego nie trafić.
Niesłychanie nieuprzejmy człowiek. Nie wiem jak zachowuje się w prywatnym gabinecie, natomiast w publicznym szpitalu lepiej na niego nie trafić.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Filar interny i soru najlepszego szpitala w Opolu . Szybkość niesłychana. Empatia, kultura i profesjonalizm.
Filar interny i soru najlepszego szpitala w Opolu . Szybkość niesłychana. Empatia, kultura i profesjonalizm.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Bardzo dobra fachowa dbalosc o pacjenta z profesjonalną obsługą i znajomością przepisow prawa jak i wiedzy internistycznej
Bardzo dobra fachowa dbalosc o pacjenta z profesjonalną obsługą i znajomością przepisow prawa jak i wiedzy internistycznej
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|