lekarz Jurand Orlikowski

Pediatra

Liczba opinii: 15
Średnia ocen:4,7/5
Opinie:15
Zaufanie do kompetencji
4,7
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,7
Poświęcony czas
4,6
Kompleksowość podejścia
4,5
Uprzejmość
4,9
Godny polecenia
4,7
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo dobry pediatra.Polecam wszystkim, trafnie dobiera leki za wizyty kontrolne po zakończeniu leczenia nigdy nie wziął odemnie pieniędzy.

Bardzo dobry pediatra.Polecam wszystkim, trafnie dobiera leki za wizyty kontrolne po zakończeniu leczenia nigdy nie wziął odemnie pieniędzy.

4,7/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Swietny lekarz. Tylko czasem ciezko sie zarejestrowac bo nikt nie odbiera lub ciagle jest zajete. Poza tym lekarz zloto. Nie spotkalam jeszcze takiego. Choc moj syn na jego widok placze od razu. Ale widac dzieci juz tak maja ze lekarzy nie uznaja.

Swietny lekarz. Tylko czasem ciezko sie zarejestrowac bo nikt nie odbiera lub ciagle jest zajete. Poza tym lekarz zloto. Nie spotkalam jeszcze takiego. Choc moj syn na jego widok placze od razu. Ale widac dzieci juz tak maja ze lekarzy nie uznaja.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Rewelacyjny lekarz. Super podejście do dziecka. Ja i moja córcia zawdzięczamy mu baaaaardzo dużo. Polecam!!!!!

Rewelacyjny lekarz. Super podejście do dziecka. Ja i moja córcia zawdzięczamy mu baaaaardzo dużo. Polecam!!!!!

4,5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
4,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo polecam , 21 lat bo tyle lat ma mój syn konsultowałam sie z panem doktorem , teraz także leczy moją 8 letnia córkę , nigdy się nie zawiodłam , lekarz z powołania i bardzo szlachetny człowiek takich mamy niewielu ...wielkie dzięki panie doktorze inni powinni uczyć się od pana etyki.

Bardzo polecam , 21 lat bo tyle lat ma mój syn konsultowałam sie z panem doktorem , teraz także leczy moją 8 letnia córkę , nigdy się nie zawiodłam , lekarz z powołania i bardzo szlachetny człowiek takich mamy niewielu ...wielkie dzięki panie doktorze inni powinni uczyć się od pana etyki.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Lekarz z powołania, mamy do niego 100% zaufanie, już nie raz nam pomógł. Antybiotyk u niego to ostateczność. Dokładnie tłumaczy chorobę i sposób leczenia, a pieniądze nie są dla niego na pierwszym miejscu. Żeby więcej było takich lekarzy.

Lekarz z powołania, mamy do niego 100% zaufanie, już nie raz nam pomógł. Antybiotyk u niego to ostateczność. Dokładnie tłumaczy chorobę i sposób leczenia, a pieniądze nie są dla niego na pierwszym miejscu. Żeby więcej było takich lekarzy.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Lekarz naprawdę z powołania, ma podejście do dzieci,zna się na tym co robi polecam goraco

Lekarz naprawdę z powołania, ma podejście do dzieci,zna się na tym co robi polecam goraco

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

super lekarz i wspanialy czlowiek z powolaniem poprosty ANIOł!!

super lekarz i wspanialy czlowiek z powolaniem poprosty ANIOł!!

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Lekarz z powolania.Czy ktos wie czy Pan Doktor jest na urlopie?Juz 4 tydzien go nie ma:(

Lekarz z powolania.Czy ktos wie czy Pan Doktor jest na urlopie?Juz 4 tydzien go nie ma:(

4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Mogę tego lekarza polecić z czystym sumieniem każdemu, chociaż moje dzieci już się u niego nie leczą z racji wieku. Lepszego i bardziej oddanego dzieciom pediatry nie znam.

Mogę tego lekarza polecić z czystym sumieniem każdemu, chociaż moje dzieci już się u niego nie leczą z racji wieku. Lepszego i bardziej oddanego dzieciom pediatry nie znam.

4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
4,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

jest ok, dokladnie bada dziecko, udziela porad, jestem zadowolona, chociaz moje dziecko juz na sam jego widok beczy!

jest ok, dokladnie bada dziecko, udziela porad, jestem zadowolona, chociaz moje dziecko juz na sam jego widok beczy!

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość

Wciąż poszukujesz "Pediatra Elbląg"?

Zobacz innych specjalistów w Twojej okolicy
Gabinet
Elbląg
 
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "MEDICUS I" s.c.
Ul. Królewiecka195
82-300 Elbląg
 
Gabinet
Bema
Elbląg
 
Centrum Pediatryczne OPTIMA tel. 609 919 777
Zakopiańska 13
82-300 Elbląg
 

Copyright ©2018 RankingLekarzy.pl

Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat