lekarz Krzysztof Mosur

Ginekolog

Liczba opinii: 17
Średnia ocen:4,5/5
Opinie:17
Zaufanie do kompetencji
4,6
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,5
Poświęcony czas
4,5
Kompleksowość podejścia
4,4
Uprzejmość
4,7
Godny polecenia
4,3
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

swoja przygode z dr .Mosurem zaczelam po 1 poronieniu-jako jedyny przyszedl pytal,tlumaczyl,zaja sie mna jako jedyny z personelu szpitala ....od tamtej pory pod jego opieka przeszlam kolejna porazke ....przyznam ze zwatpilam .myslalam ze nigdy nie przytule swojego dziecka-ale nie dal za wygrana,,,badania,opieka,czasem nawet zwykle zwyczajne slowa otuchy i szacunek dodawaly sily....i tak dzis moja 16 miesieczna cudowna coreczka jest,patrze jak,rosnie jak sie rozwija.wiem ze w duzej mierze to dzieki wlasnie dr.Mosurowi.on nie wybiera -kazda kobiete traktuje tak samo.nie jest lizusem-jest konkretny i rzeczowy -ale dla mnie najwazniejsze ze mozna mu ...

swoja przygode z dr .Mosurem zaczelam po 1 poronieniu-jako jedyny przyszedl pytal,tlumaczyl,zaja sie mna jako jedyny z personelu szpitala ....od tamtej pory pod jego opieka przeszlam kolejna porazke ....przyznam ze zwatpilam .myslalam ze nigdy nie przytule swojego dziecka-ale nie dal za wygrana,,,badania,opieka,czasem nawet zwykle zwyczajne slowa otuchy i szacunek dodawaly sily....i tak dzis moja 16 miesieczna cudowna coreczka jest,patrze jak,rosnie jak sie rozwija.wiem ze w duzej mierze to dzieki wlasnie dr.Mosurowi.on nie wybiera -kazda kobiete traktuje tak samo.nie jest lizusem-jest konkretny i rzeczowy -ale dla mnie najwazniejsze ze mozna mu ufac,co jest podstawa u tego lekarza.ja mialam to szczescie ze trafilam na niego i szczerze polecam bo nie ma wazniejszej rzeczy niz zaufanie ,kompetencja,i chec pomagania.uwazam ze inni lekarze powinni sie uczyc od niego .pozdrawiam

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Najlepszy lekarz u jakiego byłam. Miałam obawy, jak do niego szłam, bo nigdy wcześniej nie byłam u faceta ginekologa, ale okazało się że były niepotrzebne. Miałam problemy z zajściem w ciążę, biegałam po różnych lekarzach, byłam już zrezygnowana, i w końcu trafiłam do niego i już niedługo po pierwszej wizycie i jego wskazówkach udało mi się zajść w ciążę. Miły, sympatyczny, delikatny i konkretny, w razie jakichkolwiek obaw czy wątpliwości można do niego dzwonić po poradę. Kiedy przed rozwiązaniem leżałam w szpitalu jako jedyny wykazywał zainteresowanie tym, co się ze ...

Najlepszy lekarz u jakiego byłam. Miałam obawy, jak do niego szłam, bo nigdy wcześniej nie byłam u faceta ginekologa, ale okazało się że były niepotrzebne. Miałam problemy z zajściem w ciążę, biegałam po różnych lekarzach, byłam już zrezygnowana, i w końcu trafiłam do niego i już niedługo po pierwszej wizycie i jego wskazówkach udało mi się zajść w ciążę. Miły, sympatyczny, delikatny i konkretny, w razie jakichkolwiek obaw czy wątpliwości można do niego dzwonić po poradę. Kiedy przed rozwiązaniem leżałam w szpitalu jako jedyny wykazywał zainteresowanie tym, co się ze mną dzieje. Zdecydowanie polecam tego lekarza, to świetny specjalista i miły człowiek! Nie zamienię go na innego ;-)
PS. Nie zgadzam się z opinią, że Pan Krzysztof nic nie tłumaczy - w razie wątpliwości trzeba pytać - wtedy wyczerpująco wszystko wytłumaczy.

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo dobry lekarz godny polecenia w 100% prowadził moją ciążę i tylko dzięki jego wiedzy i umiejętnością urodziłam zdrowego synka, za co bardzo mu dziękuję

Bardzo dobry lekarz godny polecenia w 100% prowadził moją ciążę i tylko dzięki jego wiedzy i umiejętnością urodziłam zdrowego synka, za co bardzo mu dziękuję

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Dr Mosur to najlepszy lekarz jakiego kiedykolwiek spotkała, a zarazem wspaniały człowiek.Bardzo dba o pacjentki, miły, delikatny. Na każdej wizycie poświęca tyle czasu ile potrzebowałam, dokładnie robi USG przy czym wszystko dokładnie tłumaczy, można czuć się spokojnie o maleństwo.Polecam Doktora każdej kobiecie.

Dr Mosur to najlepszy lekarz jakiego kiedykolwiek spotkała, a zarazem wspaniały człowiek.Bardzo dba o pacjentki, miły, delikatny. Na każdej wizycie poświęca tyle czasu ile potrzebowałam, dokładnie robi USG przy czym wszystko dokładnie tłumaczy, można czuć się spokojnie o maleństwo.Polecam Doktora każdej kobiecie.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Wspaniały lekarz, taki z powołania!!!Kiedy trafiłam do szpitala z powodu poronienia jako jedyny lekarz okazał mi współczucie i troskę. Wszystko dokładnie i rzeczowo wytłumaczył, dzięki czemu czułam się pod jego opieką bardzo bezpiecznie.Nie zamienię go na żadnego innego!Pełen profesjonalizm a do tego bardzo sympatyczny człowiek!

Wspaniały lekarz, taki z powołania!!!Kiedy trafiłam do szpitala z powodu poronienia jako jedyny lekarz okazał mi współczucie i troskę. Wszystko dokładnie i rzeczowo wytłumaczył, dzięki czemu czułam się pod jego opieką bardzo bezpiecznie.Nie zamienię go na żadnego innego!Pełen profesjonalizm a do tego bardzo sympatyczny człowiek!

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

naprawdę świetny lekarz, prowadził moje dwie ciąże i wszystko było dobrze, choć niektórzy lekarze nie dawali mi szansy na urodzenie dziecka. Polecam

naprawdę świetny lekarz, prowadził moje dwie ciąże i wszystko było dobrze, choć niektórzy lekarze nie dawali mi szansy na urodzenie dziecka. Polecam

1,8/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
3,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
1,0

Ktoś w rubryce(krzysztof mosór) w opinach napisał: że dzieci przy nim umierają,niestety jest to prawdą! Pozwolił dusić się mojemu dziecku w brzuszku od piątku do poniedziałku , mimo że cały czas zgłaszałm że nie czuje ruchów nic sobie z tego nie robił(takie jest moje wrażenie) w poniedziałek zdecydował sie na cięcie ale moja córka urodziła się w ciężkiej zamartwicy i po 9 godz Walki o życie odeszła do Nieba!!!Mówił że wszystko ok, a jednak przy cięciu okazało się że pępowina była bardzo mocno ściśnięta i moja córka się dusiła!!!Na usg ...

Ktoś w rubryce(krzysztof mosór) w opinach napisał: że dzieci przy nim umierają,niestety jest to prawdą! Pozwolił dusić się mojemu dziecku w brzuszku od piątku do poniedziałku , mimo że cały czas zgłaszałm że nie czuje ruchów nic sobie z tego nie robił(takie jest moje wrażenie) w poniedziałek zdecydował sie na cięcie ale moja córka urodziła się w ciężkiej zamartwicy i po 9 godz Walki o życie odeszła do Nieba!!!Mówił że wszystko ok, a jednak przy cięciu okazało się że pępowina była bardzo mocno ściśnięta i moja córka się dusiła!!!Na usg tego nie widział , twierdził że jak robił usg penie pępowina się odkręciła i było ok(jasne)Ból po stracie dziecka jest ogromny , nie życzę nikomu przechodzić przez to co ja!!!! Pan Krzysztof zafundował mi piekło!!!!!!!!!Naprawdę odradzam!

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Polecam !! Godny zaufania , nigdy mnie nie zawiódł .

Polecam !! Godny zaufania , nigdy mnie nie zawiódł .

4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

chodze do doktora Mosura juz chyba z 10 lat nigdy mnie nie zawiódł,zawsze służy radą,można z nim porozmawiać jak z kolegą zero skrępowania.polecam.wcale sie nie zgadzam z tymi oszczerstwami ja też miałam problemy z ciążami ale dzięki doktorowi wszystko było pod kontrolą i za to mu dziękuje.

chodze do doktora Mosura juz chyba z 10 lat nigdy mnie nie zawiódł,zawsze służy radą,można z nim porozmawiać jak z kolegą zero skrępowania.polecam.wcale sie nie zgadzam z tymi oszczerstwami ja też miałam problemy z ciążami ale dzięki doktorowi wszystko było pod kontrolą i za to mu dziękuje.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Polecam,tak dobrego lekarza jeszcze nie spotkałam, pomoże gdy tyko pojawi się problem, a nie tak ja inni lekarze min P J.D-U

Polecam,tak dobrego lekarza jeszcze nie spotkałam, pomoże gdy tyko pojawi się problem, a nie tak ja inni lekarze min P J.D-U

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość

Wciąż poszukujesz "Ginekolog Sucha Beskidzka"?

Zobacz innych specjalistów w Twojej okolicy

dr
Katarzyna Zaporowska

Ginekolog położnik
Gabinet Ginekologiczno-położniczy
Maków Podchalański ul.Szpitalna 6 /budynek apteki/
34-220 Sucha Beskidzka
 
Gabinet
Zamkowa 11
34-200 Sucha Beskidzka
 
Gabinet
Mickiewicza 93
34-200 Sucha Beskidzka
 

lekarz
Marek Boryczko

Ginekolog położnik
Gabinet
Sucha Beskidzka
 

Copyright ©2018 RankingLekarzy.pl

Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat