Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Pani doktor zajmowala sie moja babcia, ktora skierowali do szpitala po komplikacjach spowodowanych niewlasciwym lekiem przwciwbolowym od lekarza pierwszego kontaktu. Pani doktor byla nieuprzejma, nie sluchala informacji przekazywanych na temat chorego, nie podeszla do sprawy profesjonalnie. Babcia jest osoba ciezka do prowadzenia, nie bierze lekow i nie slucha mnie ani rodzicow, wiec informacja od lekarza mialaby wiekszy autorytet. W tym wypadku pani doktor od razu "sprzedala" informacje od rodzicow babci zamiast wykorzystac je do prowadzenia pacjenta. Fachowosc podejscia do osoby starszej byla dosc kiepska,brak informacji, brak zainteresowania czy pacjent sie ...
Pani doktor zajmowala sie moja babcia, ktora skierowali do szpitala po komplikacjach spowodowanych niewlasciwym lekiem przwciwbolowym od lekarza pierwszego kontaktu. Pani doktor byla nieuprzejma, nie sluchala informacji przekazywanych na temat chorego, nie podeszla do sprawy profesjonalnie. Babcia jest osoba ciezka do prowadzenia, nie bierze lekow i nie slucha mnie ani rodzicow, wiec informacja od lekarza mialaby wiekszy autorytet. W tym wypadku pani doktor od razu "sprzedala" informacje od rodzicow babci zamiast wykorzystac je do prowadzenia pacjenta. Fachowosc podejscia do osoby starszej byla dosc kiepska,brak informacji, brak zainteresowania czy pacjent sie stosuje do zalecen lekarza. Zadne zalecenia ani informacje o dalszym przebiegu leczenia nie zostaly przekazane ani rodzicom ani na karcie pacjenta. Rozumiem, ze obecna sytuacja w sluzbie zdrowia jest napieta ale jakies podstawy komunikacji z pacjentem czy rodzina pacjenta powinny byc podtrzymane.
Generalnie, nie jestesmy zadowoleni z wizyty, nie polecamy pani doktor.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|