Irena Bareła

Pediatra

Liczba opinii: 12
Średnia ocen:3,6/5
Opinie:12
Zaufanie do kompetencji
3,8
Tłumaczenie choroby i leczenia
3,3
Poświęcony czas
3,7
Kompleksowość podejścia
3,3
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
3,5
Dodaj opinię

Opinie pacjentów  

Sortuj wg
1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Wizyta miała miejsce w szpitalu, gdzie pani "doktor" Irena Bareła 13.12.2022r była na dyżurze w pomocy świątecznej i nocnej. Przywiozłam tam swoją 66letnią mamę, która już od paru dni nie mogła poradzić sobie ze złym stanem zdrowia (m.in. kaszel, katar, mocne osłabienie, bóle), nie miała nawet siły stać w kolejce, dlatego moja siostra wcześniej ją zajęła. Ludzi było sporo, w zasadzie w każdym wieku. Gdy moja mama weszła do gabinetu, odetchnęłyśmy z siostrą, że w końcu ktoś jej i nam pomoże - martwiliśmy się wszyscy, moja mama na co dzień ...

Wizyta miała miejsce w szpitalu, gdzie pani "doktor" Irena Bareła 13.12.2022r była na dyżurze w pomocy świątecznej i nocnej.
Przywiozłam tam swoją 66letnią mamę, która już od paru dni nie mogła poradzić sobie ze złym stanem zdrowia (m.in. kaszel, katar, mocne osłabienie, bóle), nie miała nawet siły stać w kolejce, dlatego moja siostra wcześniej ją zajęła. Ludzi było sporo, w zasadzie w każdym wieku. Gdy moja mama weszła do gabinetu, odetchnęłyśmy z siostrą, że w końcu ktoś jej i nam pomoże - martwiliśmy się wszyscy, moja mama na co dzień opiekuje się jeszcze naszym ponad 90letnim dziadkiem i dwójką wnuków, a wizja wizyty u lekarza pierwszego kontaktu dopiero w piątek była mocno niepokojąca.
Niestety mama wyszła z gabinetu może po 3 minutach, gdyż pani doktor na nią nakrzyczała, że w ogóle tu przyszła, bo jest tyle chorych dzieci, a ona zajmuje im miejsce, że mama przychodząc tu nie ma szacunku do innych chorych i skoro już od zeszłego tygodnia się źle czuje, to może sobie poczekać jeszcze parę dni na wizytę u swojego lekarza. Pani "doktor" Bareła "osłuchała" jednak, w ciągu tych 2-3 minut, mamę i odesłała z informacją by kupiła sobie syrop i witaminy.
Byłyśmy z siostrą zszokowane tym, co usłyszałyśmy od mamy. Mama nie należy do osób kłótliwych i walczących o swoje prawa, a szczerze powiem, że ja sama byłam tak zaskoczona całą sytuacją, że nawet nie pomyślałam by wśród tych wszystkich pacjentów wejść ponownie do gabinetu i zrobić pani "doktor" awanturę.

Byłam mocno zdenerwowana tą sytuacją, tym, że nie każdy ma prawo uzyskania pomocy lekarskiej w szpitalu, a na pewno nie od pani Bareły, gdyż ona za nic ma przysięgę Hipokratesa i głośno łamie jej treści, tym, że nie istnieje już chyba coś takiego jak zaufanie do lekarza, a lekarz jest prawdziwym lekarzem tylko w swoim prywatnym gabinecie bądź w czasie prywatnych wizyt w publicznym gabinecie.

Dziś piątek - mama jest po wizycie u lekarza pierwszego kontaktu: ma zapalenie płuc i w związku ze szmerami w płucach, które usłyszała jej Pani Doktor w czasie osłuchania mamy, mama musiała udać się jeszcze do szpitala na badanie RTG.
Ciekawe, co prawnik by na to powiedział. Liczę, że dyrekcja szpitala także nie pozostawi tego bez reakcji.

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Pani Doktor jest bardzo miła i rzeczowa. Prowadzi naszą rodzinę od 6 lat i jesteśmy bardzo zadowoleni.Polecam

Pani Doktor jest bardzo miła i rzeczowa. Prowadzi naszą rodzinę od 6 lat i jesteśmy bardzo zadowoleni.Polecam

1,3/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Nie wystawiła recepty a cierpię na zaburzenia lekowe przez które mam jeszcze większe problemy. Nie polecam zgłoszę skargę do izby lekarskiej w sprawie kompetentnosci lekarza

Nie wystawiła recepty a cierpię na zaburzenia lekowe przez które mam jeszcze większe problemy. Nie polecam zgłoszę skargę do izby lekarskiej w sprawie kompetentnosci lekarza

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

MIŁA, UPRZEJMA, KOMPETENTNA. DOBRE PODEJŚCIE DO PACJENTA, DUŻA ILOŚĆ PACJENTÓW ZNACZNIE OGRANICZA CZAS NA WIZYCIE

MIŁA, UPRZEJMA, KOMPETENTNA. DOBRE PODEJŚCIE DO PACJENTA, DUŻA ILOŚĆ PACJENTÓW ZNACZNIE OGRANICZA CZAS NA WIZYCIE

3/5
Zaufanie do kompetencji
4,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
4,0

Stałe spóźnianie się do pracy, oraz półtora godzinne przerwy na kawę podczas pięciu godzin zmiany w przychodni.

Stałe spóźnianie się do pracy, oraz półtora godzinne przerwy na kawę podczas pięciu godzin zmiany w przychodni.

4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Ja nie narzekam,uważam że w okolicy nie ma lepszego pediatry. Jak komuś nie odpowiada to niech nie chodzi do Pani doktor.

Ja nie narzekam,uważam że w okolicy nie ma lepszego pediatry. Jak komuś nie odpowiada to niech nie chodzi do Pani doktor.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Jest dobrym specjalistom a komu nie odpowiada niech sobie szuka lebszego

Jest dobrym specjalistom a komu nie odpowiada niech sobie szuka lebszego

1,5/5
Zaufanie do kompetencji
2,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
3,0
Godny polecenia
1,0

Lekarz nie ma odpowiedniego podejścia do pacjęta,

Lekarz nie ma odpowiedniego podejścia do pacjęta,

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Miła, kompetentna,zawsze stara sie pomóc.

Miła, kompetentna,zawsze stara sie pomóc.

4,7/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Zawsze uprzejma i nastawiona pozytywnie do pacjenta. Ilość przyjmowanych osób (bardzo dużo) odbija się na poświęconym pacjentowi czasie

Zawsze uprzejma i nastawiona pozytywnie do pacjenta. Ilość przyjmowanych osób (bardzo dużo) odbija się na poświęconym pacjentowi czasie

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat