lek. stom. Małgorzata Łodzińska

Stomatolog dziecięcy, Ortodonta, Stomatolog

Liczba opinii: 33
Średnia ocen:3,4/5
Opinie:33
Zaufanie do kompetencji
4,1
Tłumaczenie choroby i leczenia
3,4
Poświęcony czas
3,2
Kompleksowość podejścia
3,8
Uprzejmość
3,0
Godny polecenia
3,2
Dodaj opinię

Opinie pacjentów  

Sortuj wg
1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Totalna porażka! Ta pani 'doktor' wszystkich traktuje taśmowo tzn. prostuje zęby wg tej samej formy ignorując warunki zgryzowe. Nie wyleczyła mojej wady, tylko ją pogorszyła przez co mam poważne problemy z kręgosłupem i stawami skroniowo żuchwowymi. Estetycznie - tragedia, zgryz wciśnięty, zęby schowane przy uśmiechu, czarne trójkąty po bokach, zapadnięty nos, cofnięta szczęka. Musiałam zakładać licówki, żeby choć trochę pozbyć się wstydu, a i tak muszę zakładać aparat ponownie ze względu na kręgosłup. Lekarz nie odpowiada na pytania, odmawia wydania dokumentacji, łamie prawa pacjenta. Leczenie na własne ryzyko

Totalna porażka! Ta pani 'doktor' wszystkich traktuje taśmowo tzn. prostuje zęby wg tej samej formy ignorując warunki zgryzowe. Nie wyleczyła mojej wady, tylko ją pogorszyła przez co mam poważne problemy z kręgosłupem i stawami skroniowo żuchwowymi. Estetycznie - tragedia, zgryz wciśnięty, zęby schowane przy uśmiechu, czarne trójkąty po bokach, zapadnięty nos, cofnięta szczęka. Musiałam zakładać licówki, żeby choć trochę pozbyć się wstydu, a i tak muszę zakładać aparat ponownie ze względu na kręgosłup. Lekarz nie odpowiada na pytania, odmawia wydania dokumentacji, łamie prawa pacjenta. Leczenie na własne ryzyko

2,7/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
3,0
Godny polecenia
1,0

Pani doktor widać, że zna się na rzeczy, ale niestety ma bardzo słabe podejście do pacjenta, o wszystko trzeba się samemu dopytać. Będąc umówionym na daną godzinę, czasami czeka się nawet dwie bez wyjaśnienia przyczyny opóźnienia. Pani doktor jest bardzo niedelikatna, szarpie po twarzy, co stwarza duży dyskomfort podczas wizyty. Ceny są bardzo wysokie i często zwiększane. Na drugi raz wybrałbym innego specjaliste.

Pani doktor widać, że zna się na rzeczy, ale niestety ma bardzo słabe podejście do pacjenta, o wszystko trzeba się samemu dopytać. Będąc umówionym na daną godzinę, czasami czeka się nawet dwie bez wyjaśnienia przyczyny opóźnienia. Pani doktor jest bardzo niedelikatna, szarpie po twarzy, co stwarza duży dyskomfort podczas wizyty. Ceny są bardzo wysokie i często zwiększane. Na drugi raz wybrałbym innego specjaliste.

4,5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
5,0

Jestem jeszcze w trakcie leczenia, to znaczy aparat mam już zdjęty, ale noszę płytkę retencyjną 12h na dobę. Nie chcę zapeszac póki co, ale mogę się wypowiedziec na tematy, które są w opiniach najczęściej poruszane. Kolejki - przy takiej ilości pacjentów, jaką przyjmuje Pani doktor, ciężko, żeby każdy wchodził na czas. Fakt, prawie za każdym razem był poślizg, ale w większości przypadków dlatego, że między pacjentami do gabinetu wchodzą osoby z nagłymi przypadkami - ułamany drucik, odklejony zamek itp. To są normalne usterki, które się zdarzają. A że wizyty u ...

Jestem jeszcze w trakcie leczenia, to znaczy aparat mam już zdjęty, ale noszę płytkę retencyjną 12h na dobę. Nie chcę zapeszac póki co, ale mogę się wypowiedziec na tematy, które są w opiniach najczęściej poruszane. Kolejki - przy takiej ilości pacjentów, jaką przyjmuje Pani doktor, ciężko, żeby każdy wchodził na czas. Fakt, prawie za każdym razem był poślizg, ale w większości przypadków dlatego, że między pacjentami do gabinetu wchodzą osoby z nagłymi przypadkami - ułamany drucik, odklejony zamek itp. To są normalne usterki, które się zdarzają. A że wizyty u Pani doktor nie są najtańsze, ale adekwatne do jej kompetencji, każdy pacjent ma prawo wymagac, ze w takiej nagłej sytuacji zostanie przyjęty bez problemu. Mi też parę razy zdarzyło się przyjśc bez umawiania się, między pacjentami, w nagłym przypadku, ale w takiej sytuacji NIGDY, ale to NIGDY nie płaciłam za wizytę i Pani doktor już na samym początku leczenia mówiła, że w takich sytuacjach nie pobiera opłat, więc nie ściemniajcie. Poza tym. Niemal za każdym razem, gdy przychodziłam na comiesięczną wizytę, przychodzili nowi pacjenci na pierwsze wizyty. I teraz, skoro na wizytę trzeba przychodzic mniej więcej co miesiąc, a pacjentów Pani doktor ma coraz więcej, to jak ma ich poumawiac, by wystarczyło miesiąca, dnia? Podejrzanym by było, gdyby na korytarzy było zawsze pusto, ale u niej raczej nie ma na to szans, bo zwyczajnie jest kompetentnym lekarzem, polecanym przez środowisko medyczne, które posyła do niej nawet własne dzieci i tu akurat wiem, co mówię. No i niikt nie jest w stanie przewidziec, co się nieoczekiwanego zdarzy na wizycie. Raz miałam miec tylko przeklejone zamki, ale jeden się odkleił w trakcie, bo go nagryzłam i w ten sposób wizyta przedłużyła się o 20 minut. A podejrzewam, że takich sytuacji jest mnóstwo. Takie są między innymi powody, dla których czekacie na korytarzu, a nie to, że ona sobie tam siedzi i popija kawę. Z jednej strony chcecie, żeby wszystko Wam dokładnie tłumaczyła, z drugiej narzekacie, że czas oczekiwania na wizytę u niej pod drzwiami gabinetu ciągnie się w nieskończonośc, no to jak to wszystko pogodzic? Też niejednokrotnie denerwowałam się tym siedzeniem, ale to trzeba najpierw zrozumiec, dlaczego tak się dzieje, a nie psuc opinię lekarzowi, któremu naprawdę warto powierzyc swoje zęby. Piszecie, że zwraca się do pacjentów słowami "otworzyc", "zamknąc", "wypluc" itd. I dobrze. Konkretne polecenia, których w trakcie wizyty jest mnóstwo, nie wyobrażam sobie, żeby za każdym razem mówiła "proszę otworzyc", "proszę zamknąc", "proszę wypluc". Mi to nigdy nie przeszkadzało, może dlatego, że chodziłam i chodzę do niej w celu uzyskania wymarzonego uśmiechu, a teraz utrwalenia go, a nie na pogaduszki. Ale zawsze możecie iśc do pewnej Pani ortodontki z Płocka, u której leczyła się moja koleżanka, a teraz po paru latach znów musi zakładac aparat. Ale... podobno była miła. I kolejek już też pewnie specjalnych do niej nie ma - czego tak bardzo wymagacie od lekarzy.

WięcejMniej
1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Żałuję, że zdecydowałam się na leczenie zgryzu u p. Łodzińskiej. Leczenie przeciągało się w nieskończoność i według p. Łodzińskiej powinno jeszcze trwać, natomiast po konsultacji z innym ortodontą okazało się, że już można aparat zdjąć. Przede wszystkim poniżała pacjenta, często wyśmiewała, szydziła, nie zważała na odczuwanie bólu, stosunek jej był lekceważący i bałam się przychodzić na wizyty, były dla mnie bardzo stresujące, mimo że wizyty były drogie. Nie tłumaczyła procesu leczenia, a jak pytałam, to mnie zbywała w nieprzyjemny sposób. Żałuję, że nie przerwałam leczenia wcześniej. Na pewno oszczędziłabym sobie ...

Żałuję, że zdecydowałam się na leczenie zgryzu u p. Łodzińskiej. Leczenie przeciągało się w nieskończoność i według p. Łodzińskiej powinno jeszcze trwać, natomiast po konsultacji z innym ortodontą okazało się, że już można aparat zdjąć. Przede wszystkim poniżała pacjenta, często wyśmiewała, szydziła, nie zważała na odczuwanie bólu, stosunek jej był lekceważący i bałam się przychodzić na wizyty, były dla mnie bardzo stresujące, mimo że wizyty były drogie. Nie tłumaczyła procesu leczenia, a jak pytałam, to mnie zbywała w nieprzyjemny sposób. Żałuję, że nie przerwałam leczenia wcześniej. Na pewno oszczędziłabym sobie takiego stresu i traktowania jak przedmiot.

WięcejMniej
3,7/5
Zaufanie do kompetencji
3,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
3,0
Kompleksowość podejścia
4,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
3,0

Byłam u Pani dr.na 1 wizycie konsultacyjnej. Wszystko dokładnie wytłumaczyła, opowiedziała o przewidywanym leczeniu, odpowiedziała na wszystkie zadane pytania, zarówno ona jak i asystentka starały się udzielić jak największej ilości informacji...była bardzo uprzejma, faktem jest czekanie w kolejce mimo zapisanej godziny, ale teraz czeka się wszędzie, więc nie powinien to być powód do skreślania p.DR..ja na tę chwilę jestem bardzo zadowolona.

Byłam u Pani dr.na 1 wizycie konsultacyjnej. Wszystko dokładnie wytłumaczyła, opowiedziała o przewidywanym leczeniu, odpowiedziała na wszystkie zadane pytania, zarówno ona jak i asystentka starały się udzielić jak największej ilości informacji...była bardzo uprzejma, faktem jest czekanie w kolejce mimo zapisanej godziny, ale teraz czeka się wszędzie, więc nie powinien to być powód do skreślania p.DR..ja na tę chwilę jestem bardzo zadowolona.

1,7/5
Zaufanie do kompetencji
3,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
2,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Ja także korzystałam z usług p.Łodzińskiej kilka lat temu. Leczenie wady zgryzu wspominam u niej jako koszmar i do tej pory mam awersję do stomatologów/ortodontów. Nieumiejętność kontaktu z pacjentem to jest to co przede wszystkim umyka uwadze p. Małgorzaty. Nie chcę podważać jej kompetencji w zakresie ortodontyki, bo przecież jesteśmy 'tylko' pacjentami, ale szacunek dla ludzi, dla swoich pacjentów pozostawia u tej Pani wiele do życzenia. Pani doktor nie informuje pacjenta o metodzie leczenia, czasem można było odnieść wrażenie, że irytują ją pytania o to jaki jest jej plan leczenia, ...

Ja także korzystałam z usług p.Łodzińskiej kilka lat temu. Leczenie wady zgryzu wspominam u niej jako koszmar i do tej pory mam awersję do stomatologów/ortodontów. Nieumiejętność kontaktu z pacjentem to jest to co przede wszystkim umyka uwadze p. Małgorzaty. Nie chcę podważać jej kompetencji w zakresie ortodontyki, bo przecież jesteśmy 'tylko' pacjentami, ale szacunek dla ludzi, dla swoich pacjentów pozostawia u tej Pani wiele do życzenia. Pani doktor nie informuje pacjenta o metodzie leczenia, czasem można było odnieść wrażenie, że irytują ją pytania o to jaki jest jej plan leczenia, w następstwie zakończyłam leczenie zgryzu u tej Pani po tym jak założyła mi na aparat coś na kształt "resorów" uniemożliwiających mi mówienie i przyjmowanie pokarmów (bez uprzedniego uprzedzenia mnie o tym), po czym na moje oburzenie po zaobserwowaniu tego faktu (bo oczywiście w trakcie wizyty nie miałam możliwości komuniakowania się z nią), pani Łodzińska zareagowała także złością. Kolejną wadą wizyt u Pani doktor było permanentne złe przycinanie/regulowanie drutów na aparacie. Pani doktor nie patrzy na ból pacjenta, kiedy temu wrzynają się druty głęboko w dziąsła, bo przecież takim 'problemem' jest wykazanie się odrobiną precyzji i przycięcie ich w odpowiednim miejscu. Następnie, kiedy tydzień po wizycie pacjent męczy się i krwawią mu dziąsła od wrzynających się w nie drutów, trzeba zapisać się na kolejną- ODPŁATNĄ- wizytę w celu przycięcia ich. Kończąc, na wszystkie te wizyty, pacjentowi przychodzi czekać.. czekać.. czekać.. A pani Doktor słono sobie liczy za wizyty.. Słowem, absolutnie nie polecam tej Pani doktor !

WięcejMniej
4,5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
3,0
Godny polecenia
5,0

Ortodontka bardzo kompetentna, wie co robi, bardzo dobrze zajmuje się pacjentem i w 100% spełniła moje oczekiwania.

Ortodontka bardzo kompetentna, wie co robi, bardzo dobrze zajmuje się pacjentem i w 100% spełniła moje oczekiwania.

4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Pani doktor jest kompetentna i wie co robi. Do każdego klienta podchodzi indywidualnie i poświęca mu odpowiednio dużo czasu. Pani jest uprzejma, skrupulatnie wypełnia swoje obowiązki. Jedyną wadą jest cena.

Pani doktor jest kompetentna i wie co robi. Do każdego klienta podchodzi indywidualnie i poświęca mu odpowiednio dużo czasu. Pani jest uprzejma, skrupulatnie wypełnia swoje obowiązki. Jedyną wadą jest cena.

4,2/5
Zaufanie do kompetencji
4,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
4,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
4,0

Jestem zadowolona z przebiegu leczenia u Pani doktor. Co prawda czasem długo się czeka na swoją kolej, jednak najważniejsze, że widac efekty :) Polecam

Jestem zadowolona z przebiegu leczenia u Pani doktor. Co prawda czasem długo się czeka na swoją kolej, jednak najważniejsze, że widac efekty :) Polecam

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Państwo chyba nie rozumieją że przychodzą na leczenie a nie na pogawędki. Pani doktor po prostu skupia się na swoim fachu o według mnie robi to najlepiej a państwo odbierają to jak atak z jej strony. A jeśli chodzi o czekanie to czeka się wszędzie.

Państwo chyba nie rozumieją że przychodzą na leczenie a nie na pogawędki. Pani doktor po prostu skupia się na swoim fachu o według mnie robi to najlepiej a państwo odbierają to jak atak z jej strony. A jeśli chodzi o czekanie to czeka się wszędzie.

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat