Tomasz Deptuch

Stomatolog

(9) Czytaj opinie
Średnia ocen:4,6/5
Opinie:9
Zaufanie do kompetencji
4,8
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,8
Poświęcony czas
4,9
Kompleksowość podejścia
4,4
Uprzejmość
4,1
Godny polecenia
4,3
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
3,2/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
3,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
3,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
3,0

Lekarz bardzo profesjonalny ale jednocześnie bardzo nieuprzejmy. Zwraca się niegrzecznie do pacjenta, okazuje mu lekceważenie. używa wyrażeń w stylu "pół buzi do leczenia" a następnie wskazuje 2 zęby z drobnymi ubytkami do 'obserwowania lub leczenia'. Osobiście bardzo dbam o zęby i takie sformułowania są dla mnie nieco obraźliwe. Traktuje niemiło panią asystentkę w obecności pacjenta, co również w moich oczach wpływa na moją opinię o jego kulturze osobistej. Niemniej zęby robi bardzo fachowo, choć do tanich niestety nie należy. Polecam pacjentom, których nie rusza opryskliwe zachowanie.

Lekarz bardzo profesjonalny ale jednocześnie bardzo nieuprzejmy. Zwraca się niegrzecznie do pacjenta, okazuje mu lekceważenie. używa wyrażeń w stylu "pół buzi do leczenia" a następnie wskazuje 2 zęby z drobnymi ubytkami do 'obserwowania lub leczenia'. Osobiście bardzo dbam o zęby i takie sformułowania są dla mnie nieco obraźliwe. Traktuje niemiło panią asystentkę w obecności pacjenta, co również w moich oczach wpływa na moją opinię o jego kulturze osobistej. Niemniej zęby robi bardzo fachowo, choć do tanich niestety nie należy. Polecam pacjentom, których nie rusza opryskliwe zachowanie.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Uczciwy, najwyższej klasy specjalista. Indywidualne podejście do każdego problemu. Nigdy nie musiałam zgłaszać uwag do jego pracy. Chciałabym aby każdy dentysta w taki sposób podchodził do swojego pacjenta..

Uczciwy, najwyższej klasy specjalista. Indywidualne podejście do każdego problemu. Nigdy nie musiałam zgłaszać uwag do jego pracy. Chciałabym aby każdy dentysta w taki sposób podchodził do swojego pacjenta..

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Wspaniały lekarz, jest najlepszym somatologiem u jakiego bywałam w życiu. Od momentu wyleczenia zębów przez pana Toamsza nie mam z nimi żadnych kłopotów. Jest kompetentnym lekarzem doskonale przygotowanym zarówno teoretycznie jak i praktycznie. Do leczenia każdego zęba podchodzi indywidualnie, proponując kilka rozwiązań (o ile takie istnieją) Poświęca pacjentowi bardzo dużo czasu. Dostosowuje się czasowo do pacjenta niejednokrotnie pracując wiele wiele godzin. Jeśli chodzi o moją ocenę jest to pełna 5, bowiem zniżenie oceny choćby do 4 byłoby obrazą dla jakże wspaniałego lekarza. Szczerze i gorąco polecam!

Wspaniały lekarz, jest najlepszym somatologiem u jakiego bywałam w życiu. Od momentu wyleczenia zębów przez pana Toamsza nie mam z nimi żadnych kłopotów. Jest kompetentnym lekarzem doskonale przygotowanym zarówno teoretycznie jak i praktycznie. Do leczenia każdego zęba podchodzi indywidualnie, proponując kilka rozwiązań (o ile takie istnieją) Poświęca pacjentowi bardzo dużo czasu. Dostosowuje się czasowo do pacjenta niejednokrotnie pracując wiele wiele godzin. Jeśli chodzi o moją ocenę jest to pełna 5, bowiem zniżenie oceny choćby do 4 byłoby obrazą dla jakże wspaniałego lekarza. Szczerze i gorąco polecam!

2,8/5
Zaufanie do kompetencji
3,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

ISTOTNE FAKTY I OGÓLNE INFORMACJE dotyczące gabinetu „Nad Rzeką”: 1)U doktora Tomasza Deptucha nie ma możliwości złożenia reklamacji w przypadku niezadowolenia z wykonanej usługi gdyż nie ma do tego podstawy. 2)Lekarz nie wystawia ani paragonu z kasy fiskalnej ani faktury. 3)Na leczenie kanałowe też nie daje gwarancji tłumacząc się że każdy ząb jest inny. 4)Kartoteki chyba też nie prowadzi bo przekręca imię pacjenta. 5)Nie zawsze też robi zdjęcia rentgenowskie cyfrowe licząc że pacjent przyjdzie ze swoim zdjęciem nie cyfrowym (mniej dokładnym). 6)Najchętniej ocenia ząb otwierając go (kolejne znieczulenie osłabiające organizm ...

ISTOTNE FAKTY I OGÓLNE INFORMACJE dotyczące gabinetu „Nad Rzeką”:

1)U doktora Tomasza Deptucha nie ma możliwości złożenia reklamacji w przypadku niezadowolenia z wykonanej usługi gdyż nie ma do tego podstawy.
2)Lekarz nie wystawia ani paragonu z kasy fiskalnej ani faktury.
3)Na leczenie kanałowe też nie daje gwarancji tłumacząc się że każdy ząb jest inny.
4)Kartoteki chyba też nie prowadzi bo przekręca imię pacjenta.
5)Nie zawsze też robi zdjęcia rentgenowskie cyfrowe licząc że pacjent przyjdzie ze swoim zdjęciem nie cyfrowym (mniej dokładnym).
6)Najchętniej ocenia ząb otwierając go (kolejne znieczulenie osłabiające organizm i serce) szukając przyczyny bólu zęba metodą prób i błędów (skutki błędów ponosi pacjent).
7)Chętnie eksperymentuje proponując kilkukrotną płatną konsultację NA JEDEN I TEN SAM ZĄB. Ile razy można płacić za konsultację tego samego zęba?
8)Niechętnie podejmuje się leczenia skomplikowanych przypadków.
9)W PRZYPADKU BÓLU ZĘBA na skutek ostatniego eksperymentu nie ułatwia możliwości zgłoszenia się do gabinetu, Z BOLĄCYM ZĘBEM. Podał mi tylko jeden termin w którym nie mogłam się zgłosić, bo byłam tak osłabiona bólem zęba że omdlałam w mieszkaniu nie mogąc się utrzymać na nogach a tym bardziej dojechać do gabinetu. Po ostatnich znieczuleniach również mało nie zemdlałam na ulicy.
10)Na pytanie czy mogę się zgłosić z bólem zęba następnego dnia (przecież nie mogę ryzykować omdlenia na ulicy!) dowiedziałam się że jutro i w kolejnych tygodniu wszystkie terminy są zajęte i to już mój problem. (PACJENT Z BÓLEM ZĘBA PO WIZYCIE W TYM GABINECIE!!)
11)Na pytanie czy w takim razie mogę być przyjęta przez panią doktor Monikę Banasik Deptuch, doktor Tomasz odpowiedział : „Broń Boże!” (???)
12)Ostatnio czekałam w kolejce 45 minut. Rozumiem że każdemu lekarzowi może wypaść coś nieprzewidzianego i o to nie mam pretensji ale gdy powiedziałam: „Szkoda że Pan nie zatelefonował, to przyszłabym później” lekarz odpowiedział cytuję: ” Otóż nie, bo wtedy wzrasta szacunek do lekarza” (???) a pacjentowi szacunek się nie należy? przecież lekarze zarabiają właśnie dzięki nam, pacjentom (?)

PLUSY gabinetu „Nad Rzeką”

1) Lekarz bardzo dobrze przygotowany do konsultacji pod względem teoretycznym, może godzinami wypowiadać się na tematy naukowe, używając chyba celowo słownictwa zrozumiałego tylko dla stomatologów, tak więc po konsultacji i po dokonaniu wpłaty pacjent wie tyle samo co przed nią. Po zadaniu pytania: „To właściwie dlaczego ten ząb trzeba usunąć?” lekarz odpowiada wyniośle: „Widzę że mało uważnie mnie pani słucha więc mogę powtórzyć jeszcze raz” używając powtórnie niezrozumiałych terminów traktując pacjenta – z zawodu nauczyciela jak opóźnionego w rozwoju. Na prośbę wyjaśnienia znaczenia naukowych terminów orzekł: „To sobie
je Pani sprawdzi”.- hmmm. No cóż, zawsze można wziąć dyktafon i pójść do biura tłumaczeń ;)
2) Mocną stroną lekarza jest wiedza teoretyczna z zakresu endodoncji.(członek Polskiego Towarzystwa Endodontycznego). Problemy spoza endodoncji są lekarzowi obce.
3) Gabinet dobrze i nowocześnie wyposażony ALE: z rentgena nie zawsze lekarz korzysta, a koferdam używa tylko wtedy jeśli ma na to ochotę a nie wtedy kiedy jest to konieczne ze względów bezpieczeństwa pacjenta.
4) Jedno leczenie kanałowe miałam zrobione prawidłowo ale i tu nie obyło się bez „niespodzianek” (o czym poniżej w „minusach”).
5) Dolną siódemkę lekarz leczył mi kanałowo aż 8 godzin (4 wizyty po 2 godziny), to jakiś rekord….

MINUSY gabinetu „Nad rzeką”:

1) Podczas leczenia kanałowego lekarz wprowadził mi płyn do płukania kanałów zamiast do kanału to do lewego oka wcześniej nie zabezpieczając oczu okularami ochronnymi co obciążyło obciążyło mnie kosztami wizyty u okulisty i zakupu antybiotyku celem usunięcia stanu zapalnego w oku.
2) Pacjenta traktuje przedmiotowo koncentrując się jedynie na swojej aparaturze.
a) W dniu leczenia kanałowego dwugodzinnego nie mogłam zejść na chwilę z fotela za potrzebą fizjologiczną (zerowy komfort pacjenta).
b) Lecząc zęba kanałowo równolegle leczyłam u laryngologa zatoki. Na prośbę wyłączenia klimatyzacji która wiała wprost na moją głowę przez 2 godziny dowiedziałam się że nie ma takiej opcji (zerowy komfort pacjenta), przecież nikt
inny jak właśnie lekarz powinien to zrozumieć.
3) Po ostatniej konsultacji gdy był otwierany ząb w silnym znieczuleniu, lekarz przez swoje niedbalstwo nie zabezpieczył jamy ustnej ani gazikami ani koferdamem mówiąc cynicznie że mam szeroko otworzyć buzię, inaczej sama sobie zrobię krzywdę . Po zejściu z fotela poczułam okropny ból (choć byłam znieczulona) co nie zrobiło żadnego wrażenia na lekarzu. Lekarz odpowiedział chłodno „To już nie moja wina, żadnego narzędzia nie zostawiłem w środku”. Wyplułam dużo krwi. Skutkiem bólu okazała się dziura w policzku o długości 4cm (ocena innego stomatologa) i głębokości jak po wyrwanym zębie, policzko natomiast nie było przecięte ale rozszarpane najprawdopodobniej wiertłem) co strasznie bolało.
4) Na ruszający się ząb (który nie miał dziury) zamiast szynowania zaproponował mi spiłowanie zęba o całe 4 milimetry (30% długości zęba) by wyrównać go do zęba sąsiedniego (wtedy podobno ząb się uspokoi) niczym nie zabezpieczając szkliwa w
wyniku czego ząb (bez dziury) przestał się ruszać ale zaczął mnie boleć. Gdy zadzwoniłam do lekarza odpowiedział mi beztrosko że w takim razie zęba trzeba usunąć (!!!) lub przeleczyć kanałowo (kolejne koszty), zęba, który miesiąc wcześniej jedynie się ruszał lecz nie bolał (miesiąc wcześniej zdjęcie rentgenowskie zrobione poza gabinetem, które lekarz oglądał nie sugerowało zdaniem doktora że ząb jest zepsuty)
5) Prosząc o zabezpieczenie przed rozchwianiem kolejnego zęba, lekarz stwierdził: „To nie ma sensu, bo tego zęba i tak Pani straci wcześniej czy później” nie oferując DORAŹNEGO rozwiązania !!!! jedynie mostek, który w moim przypadku kosztowałby mnie jednorazowo około 25 tysięcy złotych nie przedstawiając innej alternatywy dopóki nie odłożę pieniędzy na ten cel.
6) W tym gabinecie najważniejszy jest lekarz, a pacjent jest intruzem choć płaci za usługę. Pacjent traktowany jest z góry jak małe dziecko z podstawówki.
7) Za jakość i efekty usług lekarz nie ponosi ŻADNEJ odpowiedzialności (brak faktur tp.)
8) Za skutki swoich może nie zawsze przemyślanych decyzji (eksperymentów) każe płacić pacjentowi (bólem i kieszenią). Żałuję że wyraziłam zgodę na spiłowanie zęba, lecz to
nie ja jestem stomatologiem a lekarz powinien wiedzieć co robi.

Nie zamierzam oceniać lekarza lecz fakty same mówią za siebie.



WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

wspaniały stomatolog,uratował mi zęba którego wszyscy chcieli usunąć.Profesjonalista w tym co robi,przemiły jako osoba i lekarz.Panicznie sie boję dentysty.Jego podejście i wstępny wywiad zagwarantowały mi wspaniały komfort wizyty,choć wizyta trwała około 2 godzin.Ma wspaniały sprzęt.Miałam leczenie kanałowe pod mikroskopem 5-kanałów.Uważam że kwota którą zapłaciłam wcale nie była wygórowana.Mało tego Pan doktor mi zaufał i pozwolił zapłacić w 2 ratach.Polecam z całego serca.Ja już poleciłam tego wspaniałego specjalistę mojej córce i kilku znajomym.Myślę że nie zepsuje się w swojej pracy.I z całego serca życzę mu wiele satysfakcji z tego co robi ...

wspaniały stomatolog,uratował mi zęba którego wszyscy chcieli usunąć.Profesjonalista w tym co robi,przemiły jako osoba i lekarz.Panicznie sie boję dentysty.Jego podejście i wstępny wywiad zagwarantowały mi wspaniały komfort wizyty,choć wizyta trwała około 2 godzin.Ma wspaniały sprzęt.Miałam leczenie kanałowe pod mikroskopem 5-kanałów.Uważam że kwota którą zapłaciłam wcale nie była wygórowana.Mało tego Pan doktor mi zaufał i pozwolił zapłacić w 2 ratach.Polecam z całego serca.Ja już poleciłam tego wspaniałego specjalistę mojej córce i kilku znajomym.Myślę że nie zepsuje się w swojej pracy.I z całego serca życzę mu wiele satysfakcji z tego co robi i dalszego pogłębiania swojej wiedzy i dużo cierpliwości do zbolałych pacjentów.Gdybym mogła wystawić ocenę to celującą z wyróżnieniem.

WięcejMniej
Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość

Wciąż poszukujesz "Stomatolog Gliwice"?

Zobacz innych specjalistów w Twojej okolicy
Stomatologia Prochasek
Staszica 9
44-200 Rybnik
Akademickie Centrum Stomatologi i Medycyny Specjalistycznej
Plac Akademicki
Bytom
gabinet czynny: wtorek i piątek 14.00 -19.00
Rybnik
NZOZ Eurodent
pl. Piastów 6A
44-100 Gliwice
+3 więcej-3 mniej
B dental
Chemiczna 3
44-100 Gliwice
 
SAN-MED sp. z o.o.
ulica Kozielska 61
44-121 Gliwice
 

dr
Sylwia Wójcik

Chirurg stomatolog
Akademickie Centrum Stomatologi i Medycyny Specjalistycznej
Plac Akademicki
Bytom
gabinet stomatologiczny
Zubrzyckiego 18/5B
44-100 Gliwice
+1 więcej-1 mniej

Copyright ©2018 RankingLekarzy.pl

Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat