Zaufanie do kompetencji | 2,5 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,5 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 3,0 |
Godny polecenia | 3,0 |
Zaufanie do kompetencji | 2,5 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,5 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 3,0 |
Godny polecenia | 3,0 |
Zaufanie do kompetencji | 4,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 4,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Byłam u nie go po raz pierwszy i moje wrażenie jest bardzo dobre. Pan doktor poświęcił mi dużo czasu mimo, że spieszył się do innych pacjentów. Dał mi swój nr. telefonu abym się mogła z nim skontaktować w celu umówienia przyjęcia do szpitala i odczytania wyniku na który czekaliśmy. Wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Mam nadzieje że mi pomoże.
Byłam u nie go po raz pierwszy i moje wrażenie jest bardzo dobre. Pan doktor poświęcił mi dużo czasu mimo, że spieszył się do innych pacjentów. Dał mi swój nr. telefonu abym się mogła z nim skontaktować w celu umówienia przyjęcia do szpitala i odczytania wyniku na który czekaliśmy. Wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Mam nadzieje że mi pomoże.
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Witam. Nie wiem jakim jest pan doktor lekarzem ale wiem jakim jest człowiekiem. Na pewno nieuprzejmym. Mieszkam na wsi i niestety dojazd do lekarza mam utrudniony z racji opóźnień pociągów. Byłam zarejestrowana na godzinę 10.50 weszłam do przychodni (wizyta na NFZ) o godzinie 10.54 i pana doktora już nie było. O godzinie 10.30 pan dr. do mnie zadzwonił i zapytał czy będę na wizycie powiedziałam że oczywiście i poprosiłam żeby poczekał ponieważ mogę się parę minut spóźnić i zacytuję słowa pana dr. Nasher : To pacjent powinien czekać na lekarza ...
Witam. Nie wiem jakim jest pan doktor lekarzem ale wiem jakim jest człowiekiem. Na pewno nieuprzejmym. Mieszkam na wsi i niestety dojazd do lekarza mam utrudniony z racji opóźnień pociągów. Byłam zarejestrowana na godzinę 10.50 weszłam do przychodni (wizyta na NFZ) o godzinie 10.54 i pana doktora już nie było. O godzinie 10.30 pan dr. do mnie zadzwonił i zapytał czy będę na wizycie powiedziałam że oczywiście i poprosiłam żeby poczekał ponieważ mogę się parę minut spóźnić i zacytuję słowa pana dr. Nasher : To pacjent powinien czekać na lekarza a nie lekarz na pacjenta. Może się pani zarejestrować na inny termin a na ten termin czekałam miesiąc. Proszę sobie wyciągnąć wnioski.
WięcejMniejMusisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|