Średnia ocen:2,8/5
Opinie:2
Zaufanie do kompetencji
2,5
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,5
Poświęcony czas
3,0
Kompleksowość podejścia
3,0
Uprzejmość
3,0
Godny polecenia
3,0
Dodaj opinię

Opinie pacjentów  

Sortuj wg
4,7/5
Zaufanie do kompetencji
4,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Byłam u nie go po raz pierwszy i moje wrażenie jest bardzo dobre. Pan doktor poświęcił mi dużo czasu mimo, że spieszył się do innych pacjentów. Dał mi swój nr. telefonu abym się mogła z nim skontaktować w celu umówienia przyjęcia do szpitala i odczytania wyniku na który czekaliśmy. Wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Mam nadzieje że mi pomoże.

Byłam u nie go po raz pierwszy i moje wrażenie jest bardzo dobre. Pan doktor poświęcił mi dużo czasu mimo, że spieszył się do innych pacjentów. Dał mi swój nr. telefonu abym się mogła z nim skontaktować w celu umówienia przyjęcia do szpitala i odczytania wyniku na który czekaliśmy. Wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Mam nadzieje że mi pomoże.

1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Witam. Nie wiem jakim jest pan doktor lekarzem ale wiem jakim jest człowiekiem. Na pewno nieuprzejmym. Mieszkam na wsi i niestety dojazd do lekarza mam utrudniony z racji opóźnień pociągów. Byłam zarejestrowana na godzinę 10.50 weszłam do przychodni (wizyta na NFZ) o godzinie 10.54 i pana doktora już nie było. O godzinie 10.30 pan dr. do mnie zadzwonił i zapytał czy będę na wizycie powiedziałam że oczywiście i poprosiłam żeby poczekał ponieważ mogę się parę minut spóźnić i zacytuję słowa pana dr. Nasher : To pacjent powinien czekać na lekarza ...

Witam. Nie wiem jakim jest pan doktor lekarzem ale wiem jakim jest człowiekiem. Na pewno nieuprzejmym. Mieszkam na wsi i niestety dojazd do lekarza mam utrudniony z racji opóźnień pociągów. Byłam zarejestrowana na godzinę 10.50 weszłam do przychodni (wizyta na NFZ) o godzinie 10.54 i pana doktora już nie było. O godzinie 10.30 pan dr. do mnie zadzwonił i zapytał czy będę na wizycie powiedziałam że oczywiście i poprosiłam żeby poczekał ponieważ mogę się parę minut spóźnić i zacytuję słowa pana dr. Nasher : To pacjent powinien czekać na lekarza a nie lekarz na pacjenta. Może się pani zarejestrować na inny termin a na ten termin czekałam miesiąc. Proszę sobie wyciągnąć wnioski.

WięcejMniej
Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat