Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 2,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 2,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 2,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Dzisiaj ( 17.02.2023 8:30 ) zadzwoniłem do przychodni aby umówić się na teleporadę, sam proces rejestracji przebiegł pomyślnie, ale rozmowa z lekarzem to jakieś nieporozumenie. Oddzwoniłą do mnie starsza pani z pretensjami, że co ja sobię wyobrażam i niby jak ma mnie zbadać przez telefon ( nie zapytała nawet o objawy ani stan zdrowia ). Poleciła sobie 'coś poszukać' na miejscu gdzie jestem albo może jakiś SOR., i odmówiła udzielenia teleporady, dla wyjaśnienia chodziło o przeziębienie a nie skomplikowany przypadek medyczny.
Dzisiaj ( 17.02.2023 8:30 ) zadzwoniłem do przychodni aby umówić się na teleporadę, sam proces rejestracji przebiegł pomyślnie, ale rozmowa z lekarzem to jakieś nieporozumenie. Oddzwoniłą do mnie starsza pani z pretensjami, że co ja sobię wyobrażam i niby jak ma mnie zbadać przez telefon ( nie zapytała nawet o objawy ani stan zdrowia ). Poleciła sobie 'coś poszukać' na miejscu gdzie jestem albo może jakiś SOR., i odmówiła udzielenia teleporady, dla wyjaśnienia chodziło o przeziębienie a nie skomplikowany przypadek medyczny.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|