Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 5,0 |
Dostępność informacji | 3,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 4,0 |
Kompleksowość leczenia | 4,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 5,0 |
Dostępność informacji | 3,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 4,0 |
Kompleksowość leczenia | 4,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 5,0 |
Dostępność informacji | 3,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 4,0 |
Kompleksowość leczenia | 4,0 |
wszystko ok poza obsługą w recepcji i sposobem umawiania wizyt. pani w recepcji nie nadaje się do obsługi klientów jest niemiła i opryskliwa, natomiast umawianie się na wizytę próbując się dodzwonić od rana i słysząc po pół godzinie że już nie ma miejsc, lub stojąc u drzwi przychodni zanim się przychodnia otworzy jest niehumanitarnym podejściem. w dobie komfortu i traktowania klienta /pacjenta jako dobro a nie zło konieczne takie podejście nie wróży długiej prosperity.
wszystko ok poza obsługą w recepcji i sposobem umawiania wizyt. pani w recepcji nie nadaje się do obsługi klientów jest niemiła i opryskliwa, natomiast umawianie się na wizytę próbując się dodzwonić od rana i słysząc po pół godzinie że już nie ma miejsc, lub stojąc u drzwi przychodni zanim się przychodnia otworzy jest niehumanitarnym podejściem. w dobie komfortu i traktowania klienta /pacjenta jako dobro a nie zło konieczne takie podejście nie wróży długiej prosperity.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|