Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Ta opina dotyczy funkcjonowania przychodni, a nie pracy lekarzy, o której mało wiem, bo raczej nie jest mi dane się do nich dostać. Pacjentem tam jest mój ojciec w bardzo podeszłym wieku, po odczekaniu przy telefonie w wielu osobowej kolejce zazwyczaj dowiaduję się, że jego lekarz ma termin za miesiąc i proponuje mi się danego dnia, lub tygodnia, kontakt, najczyściej telefoniczny z lekarzem zupełnie przypadkowym, za każdym razem innym, który "zajrzy przecież do karty". Faktycznie mój ojciec nie ma opieki medycznej. Tak to wygląda.
Ta opina dotyczy funkcjonowania przychodni, a nie pracy lekarzy, o której mało wiem, bo raczej nie jest mi dane się do nich dostać. Pacjentem tam jest mój ojciec w bardzo podeszłym wieku, po odczekaniu przy telefonie w wielu osobowej kolejce zazwyczaj dowiaduję się, że jego lekarz ma termin za miesiąc i proponuje mi się danego dnia, lub tygodnia, kontakt, najczyściej telefoniczny z lekarzem zupełnie przypadkowym, za każdym razem innym, który "zajrzy przecież do karty". Faktycznie mój ojciec nie ma opieki medycznej. Tak to wygląda.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|