Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Przyjmowanie pacjentów wg kolejności przyjścia jak wyznaczona jest godzina do lekarza jest marnowaniem nerwów i czasu czeka się godzinami na korytarzu, bo lekarz nie wyczytuje wg zapisu i wyznaczonej godz. wizyty do lekarza. Panie w rejestracji na Focha są wyjątkowo nie uprzejme opryskliwe a telefonicznie nie da się umówić wizyty, bo telefonu nikt nie odbiera. Panie nawet nie potrafią podać info że został zmieniony gabinet gdzie przyjmuje lekarz
Przyjmowanie pacjentów wg kolejności przyjścia jak wyznaczona jest godzina do lekarza jest marnowaniem nerwów i czasu czeka się godzinami na korytarzu, bo lekarz nie wyczytuje wg zapisu i wyznaczonej godz. wizyty do lekarza.
Panie w rejestracji na Focha są wyjątkowo nie uprzejme opryskliwe a telefonicznie nie da się umówić wizyty, bo telefonu nikt nie odbiera.
Panie nawet nie potrafią podać info że został zmieniony gabinet gdzie przyjmuje lekarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|