Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
W czasie mojej bardzo krótkiej wizyty (wyszedłem po 2 minutach, ponieważ w takich warunkach nie będę odbywał wizyty u lekarza) Pani Jakubczyk okazała się być nieprzyjemną i protekcjonalną kobietą, która przywitał mnie z nadąsaną miną, stwierdziła, że "to będzie tylko 5 minutowa wizyta", ponieważ się spóźniłem. Jak twierdziła, spóźnienie wynosiło 8 minut, chociaż było w tym momencie 5 minut po czasie. Zaproponowałem pani, aby wyjrzała za drzwi i zobaczyła jak długa jest kolejka do rejestracji, w której straciłem kilka minut. Pani Jakubczyk niewzruszona zadawała mi pytania w stylu "dlaczego spóźnił ...
W czasie mojej bardzo krótkiej wizyty (wyszedłem po 2 minutach, ponieważ w takich warunkach nie będę odbywał wizyty u lekarza) Pani Jakubczyk okazała się być nieprzyjemną i protekcjonalną kobietą, która przywitał mnie z nadąsaną miną, stwierdziła, że "to będzie tylko 5 minutowa wizyta", ponieważ się spóźniłem. Jak twierdziła, spóźnienie wynosiło 8 minut, chociaż było w tym momencie 5 minut po czasie. Zaproponowałem pani, aby wyjrzała za drzwi i zobaczyła jak długa jest kolejka do rejestracji, w której straciłem kilka minut. Pani Jakubczyk niewzruszona zadawała mi pytania w stylu "dlaczego spóźnił się pan na ostatnią wizytę?" zachowując się i przyjmując postawę nauczycielki strofującej ucznia. Szanowna Pani, nie każdy zna pani harmonogram pracy i zapisuje się na wizytę ze świadomością czy jest to ostatnia wizyta czy pierwsza. To Pani jest tam dla mnie, nie ja dla Pani. Zalecam zmienić swoje podejście "do klienta", bo Pani postawa skutecznie zniechęca do wizyt w Pani gabinecie, zarówno mnie, jak i ludzi którym opowiedziałem o tym przykrym i niemile zaskakującym spotkaniu.
WięcejMniej
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|