lekarz Wioletta Doering

Pediatra

Liczba opinii: 4
Średnia ocen:4,5/5
Opinie:4
Zaufanie do kompetencji
4,5
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,8
Poświęcony czas
4,5
Kompleksowość podejścia
4,3
Uprzejmość
4,8
Godny polecenia
4,0
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
3/5
Zaufanie do kompetencji
3,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
1,0

OTOZ!!! MOJA CORECZKA GDY MIALA 8MIESIECY ZACHOROWALA I DR.DOERING ZAPISALA ANTYBIOTYK NA KTORY CORKA BYLA UCZULONA! NA CIELE POWYSKAKIWALY KROSTKI I BARDZO CZERWONE PLAMY WYGLADALA JAKBY BYLA POPARZONA NASTEPNA WIZYTA SKONCZYLA SIE TAKZE NIEPOWODZENIEM OTOZ ZAPISALA NASTEPNY ANTYBIOTYK Z TEGO SAMEGO POCHODZENIA ZAWIERAJACY PYNYCYLINE NA KTORY DZIECKO JEST UCZULONA!~~TO JUZ DRUGI ANTYBIOTYK~~ POTEM ZNOWU WIZYTA U LEKARZA ONA BADALA DZIECI ZDROWE I PRZYJOL NAS DR.CHYLICKI I JAK ZOBACZYL MOJA BIEDNA CORECZKE TO STWIERDZIL UWAGA!!!_ODRE_I ZEBY POTWIERDZIC SWOJA DIAGNOZE TO POSZEDL PO KOGO?PO DR.DOERING A ONA PRZYTAKNELA ZE TO ODRA!!! MIALAM ...

OTOZ!!! MOJA CORECZKA GDY MIALA 8MIESIECY ZACHOROWALA I DR.DOERING ZAPISALA ANTYBIOTYK NA KTORY CORKA BYLA UCZULONA! NA CIELE POWYSKAKIWALY KROSTKI I BARDZO CZERWONE PLAMY WYGLADALA JAKBY BYLA POPARZONA NASTEPNA WIZYTA SKONCZYLA SIE TAKZE NIEPOWODZENIEM OTOZ ZAPISALA NASTEPNY ANTYBIOTYK Z TEGO SAMEGO POCHODZENIA ZAWIERAJACY PYNYCYLINE NA KTORY DZIECKO JEST UCZULONA!~~TO JUZ DRUGI ANTYBIOTYK~~ POTEM ZNOWU WIZYTA U LEKARZA ONA BADALA DZIECI ZDROWE I PRZYJOL NAS DR.CHYLICKI I JAK ZOBACZYL MOJA BIEDNA CORECZKE TO STWIERDZIL UWAGA!!!_ODRE_I ZEBY POTWIERDZIC SWOJA DIAGNOZE TO POSZEDL PO KOGO?PO DR.DOERING A ONA PRZYTAKNELA ZE TO ODRA!!! MIALAM JECHAC DO DOMU Z CHORA CORKA DO DOMU ZASLONIC WSZYSTKIE OKNA BO MIALO BYC CIEMNO!!! ZEBY WIECEJ NIE WYSZLO PLAM WIEC JA TAK ZROBILAM LECZ W NOCY TEGO SAMEGO DNIA DZIECKO BYLO TAKIE WYSYPANE! I STRASZNIE PLAKALO UMOWILAM SIE NA WIZYTE PRYWATNA DO INNEGO LEKARZA OD RAZU ZOSTALAM SKIEROWANA NA ODDZIAL DZIECIECY W TCZEWIE! PO BADANIACH OKAZALO SIE ZE TO NIE ODRA TYLKO UCZULENIE PO TYCH DWOCH ANTYBIOTYKACH SPEDZILISMY PRAWIE DWA TYGODNIE W SZPITALU BYLO OK. CZERWONE PLAMY ZESZLY CIEZKO PRZECHODZILA CHOROBY BO LEPSZE ANTYBIOTYKI NIE MOGLA MIEC PODAWANE ~~~WIEKSZOSC ANTYBIOTYKOW~~~ZAWIERA TEN SKLADNIK! TERAZ CORKA MA 6LAT CALY CZAS MA POWIKLANIA Z TAMTEGO RAZU I DZISIAJ MAMA MOJA POSZLA Z CORKA DO LEKARZA DO DR.DOERING I CO I ZAPISALA ZNOWU ANTYBOITYK NA KTORY JEST UCZULONA POMIMO TEGO ZE NA DZIECKA KARCIE JEST NAPISANE UCZULONA NA ANTYB. BYLAM W PRACY ZADZWONILAM DO DOMU PYTAM MAME CO LEKARZ STWIERDZILA JAKI ANTYBIOTYK DALA I PODALA MI NAZWE TO WPADLAM W SZAL!!! ZE ZNOWU NIE PATRZAC NA KARTE DZIECKA ZAPISUJE TAKIE LEKARSTWO KTOREGO NIE MOZE!!! CALE SZCZESCIE ZE MAMA NIE PODALA JESZCZE LEKARSTWA DZIECKU BO BYLO BY JUZ ZA POZNO !!! DLATEGO TEZ PISZE O TYM DZISIAJ BO WKURZA MNIE TO ZE TAKI ODPOWIEDZIALNY ZAWOD PROWADZI NIE ODPOWIEDZIALNA OSOBA JAKA JEST DR.DOERING!!! WYPISALAM DZIECKO OD NIEJ! PISZE ZEBYSCIE WIEDZIELI O TYM LEKARZU BO TO ZDROWIE NASZYCH DZIECI JEST NAJWAZNIEJSZE A NIE ONI! JEST TO PIERWSZA OPINIA JA TEZ PIERWSZY RAZ NIE PISALAM BO PRZECIEZ JESTESMY LUDZMI I KAZDY SIE MYLI ALE DYUGI RAZ TO AZ DUZO!!! PRZYKRO MI BARDZO ZE MUSZE TO PISAC ALE TAK TRZEBA ~~~DZIECI~~~NAJWAZNIEJSZE !

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Pediatra z powołana. Pani doktor kocha to co robi a dzieci kochaja ja. Moja 4letnia coreczka uwielbia Pania doktor, mowi do niej ciociu Wioletko i wcale jej sie nie dziwie. Bardzo ciepla kobieta o bardzo duzej wiedzy i doswiadczeniu. Nie mozna zapominac ze pomimo dzieciecej twarzy Pani doktor pracuje juz jakies 20lat w zawodzie. Moja mała rzadko choruje ale jezeli juz to pani doktor zawsze znajduje najskuteczniejsze rozwiazanie, nigdy nie doszlo do takiej pomylki o jakiej pisze tutaj inna pani.

Pediatra z powołana. Pani doktor kocha to co robi a dzieci kochaja ja. Moja 4letnia coreczka uwielbia Pania doktor, mowi do niej ciociu Wioletko i wcale jej sie nie dziwie. Bardzo ciepla kobieta o bardzo duzej wiedzy i doswiadczeniu. Nie mozna zapominac ze pomimo dzieciecej twarzy Pani doktor pracuje juz jakies 20lat w zawodzie. Moja mała rzadko choruje ale jezeli juz to pani doktor zawsze znajduje najskuteczniejsze rozwiazanie, nigdy nie doszlo do takiej pomylki o jakiej pisze tutaj inna pani.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Pani Doktor leczy mnie od małego i naprawdę jestem zadowolona i nie zamieniłabym jej na żadnego innego lekarza :)

Pani Doktor leczy mnie od małego i naprawdę jestem zadowolona i nie zamieniłabym jej na żadnego innego lekarza :)

4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

BArdzo dobry lekarz, godny polecenia, a co do Pani poniżej- niech Pani nie mówi za wszystkich pomyłka jest rzeczą ludzką i naturalną !

BArdzo dobry lekarz, godny polecenia, a co do Pani poniżej- niech Pani nie mówi za wszystkich pomyłka jest rzeczą ludzką i naturalną !

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat