lekarz Juliusz Bittel

Liczba opinii: 8
Średnia ocen:1,5/5
Opinie:8
Zaufanie do kompetencji
1,6
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,6
Poświęcony czas
1,5
Kompleksowość podejścia
1,5
Uprzejmość
1,5
Godny polecenia
1,5
Dodaj opinię

Opinie pacjentów  

Sortuj wg
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Pan doktor zaprasza do gabinetu; Doktor przeprowadził szczegółowy wywiad, zbadał mnie i dokładnie wyjaśnił na czym polega problem i jak temu zaradzić.

Pan doktor zaprasza do gabinetu;
Doktor przeprowadził szczegółowy wywiad, zbadał mnie i dokładnie wyjaśnił na czym polega problem i jak temu zaradzić.

1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Dawno nie spotkałam sie z tak nie miłym lekarzem,tłumaczyłam mu że mam problem z jednym i drugim uchem,uparł sie na jedno i stwierdził że przebity bębenek,pytam co z drugim uchem, bo podczas jazdy samochodem tak jakby była zmiana ciśnienia i mam zakorkowane ucho,zajrzał przez sekundę powiedział że nic nie widzi,że to może być przypadek olał mnie totalnie ,A problem z uszami cały czas jest. Idę do kompetentnego lekarza bo przez tego czuje sie jeszcze gorzej,i nie tylko fizycznie. Nie polecam omijać takich lekarzy.

Dawno nie spotkałam sie z tak nie miłym lekarzem,tłumaczyłam mu że mam problem z jednym i drugim uchem,uparł sie na jedno i stwierdził że przebity bębenek,pytam co z drugim uchem, bo podczas jazdy samochodem tak jakby była zmiana ciśnienia i mam zakorkowane ucho,zajrzał przez sekundę powiedział że nic nie widzi,że to może być przypadek olał mnie totalnie ,A problem z uszami cały czas jest. Idę do kompetentnego lekarza bo przez tego czuje sie jeszcze gorzej,i nie tylko fizycznie. Nie polecam omijać takich lekarzy.

1,3/5
Zaufanie do kompetencji
2,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Wyjątkowo niemiły, szorstki, nieuprzejmy lekarz. Od wejścia nakrzyczał na mnie, za to, że zapukałam i weszłam sama, uprzejmie pytając, czy można. Wszystko dlatego, że były to zaledwie dwie minuty do mojej wizyty, a nikogo w środku nie było (konsultowałam to z ludźmi czekającymi w kolejce do innych lekarzy), a ja byłam pierwsza i jedyna w kolejce do laryngologa. Usłyszałam „zapukać i śmiało wchodzić”, tak więc zrobiłam i tak się przecież często robi, a pierwszy raz się spotkałam z tak nerwową reakcją ze strony lekarza. Zaznaczę, że mam dwadzieścia parę lat, ...

Wyjątkowo niemiły, szorstki, nieuprzejmy lekarz. Od wejścia nakrzyczał na mnie, za to, że zapukałam i weszłam sama, uprzejmie pytając, czy można. Wszystko dlatego, że były to zaledwie dwie minuty do mojej wizyty, a nikogo w środku nie było (konsultowałam to z ludźmi czekającymi w kolejce do innych lekarzy), a ja byłam pierwsza i jedyna w kolejce do laryngologa. Usłyszałam „zapukać i śmiało wchodzić”, tak więc zrobiłam i tak się przecież często robi, a pierwszy raz się spotkałam z tak nerwową reakcją ze strony lekarza. Zaznaczę, że mam dwadzieścia parę lat, a wyglądam nawet na mniej. Przyszłam z zatkanym mocno uchem, z potrzebą uzyskania pomocy, a nie żeby ktoś na mnie krzyczał i wylewał swe frustracje wynikające z gorszego dnia czy niepowodzeń życia prywatnego… Starszy doświadczony lekarz, facet, gdyby miał trochę kultury, klasy, taktu i ogłady, nie potraktowałby w taki sposób młodej dziewczyny. Byłam w szoku od wejścia, ale jeszcze jakoś się trzymałam. W pewnym momencie pan doktor doprowadził mnie już aż do łez, gdyż w dalszym ciągu był bardzo niemiły i szorstki, nie chciał mnie nawet dobrze wysłuchać na temat domniemanego powodu i przebiegu choroby (zaczęło się od przeziębienia i zatok, później doszło do zapalenia spojówek, szczególnie prawe oko, po czym zeszło na prawe ucho, miałam krople, antybiotyk itp) - pan doktor ciągle mi przerywał, dogryzał w wyjątkowo niemiły sposób i kpił sobie, mimo że ewidentnie to wszystko jest ze sobą powiązane. Próbował przepłukać mi to ucho, niestety z marnym skutkiem, gdyż nie był to żaden korek i nic nie wyleciało, tylko zapalenie ucha środkowego i w końcu sam to stwierdził i dał kolejny antybiotyk. Nie czuję się ani odpowiednio zaopiekowana, ani uspokojona, tylko raczej straumatyzowana do końca życia wobec lekarzy laryngologów. Dodam, że po moim płaczu trochę się już uspokoił i było normalniej. Doktorowi może nawet zrobiło się nieco „głupio”. Próbował nawet trochę coś żartować, ja jednak nie byłam w humorze, bo to nie zmienia faktu, jak potraktował mnie od wejścia aż do momentu mojego rozpłakania się. I uważam, że jest to coś skandalicznego. Takie zachowanie wobec pacjenta. Zdecydowanie nie polecam tego laryngologa, a już na pewno nie dzieciom, młodzieży i młodym ludziom (kobietom), którzy np pierwszy raz odwiedzają gabinet laryngologa i się trochę boją i liczą na fachową pomoc i opiekę w normalnej, miłej, godnej atmosferze.
Byłam na wizycie w punkcie Medicover w Kwidzynie.

WięcejMniej
1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Po wejściu do gabinetu próbowałam opisać problem, z którym przychodzę. Lekarz wciąż przerywał moją wypowiedź pytając "Które ucho panią boli? Prawe czy lewe?". Oznajmiłam, że żadne ucho mnie nie boli i łatwiej byłoby gdyby pozwolił mi się wypowiedzieć. W końcu zamilkł na chwilę i to było moje "5 minut" gdy miałam niebywałą okazję nakreślić cel mojej wizyty. Na odczucie "swędzenia wewnątrz ucha, które może świadczyć o stanie zapalnym" lekarz polecił mi "podrapanie się". Powiedział też, że moje uszy są za czyste i nie powinno się narażać uszu na kontakt z ...

Po wejściu do gabinetu próbowałam opisać problem, z którym przychodzę. Lekarz wciąż przerywał moją wypowiedź pytając "Które ucho panią boli? Prawe czy lewe?". Oznajmiłam, że żadne ucho mnie nie boli i łatwiej byłoby gdyby pozwolił mi się wypowiedzieć. W końcu zamilkł na chwilę i to było moje "5 minut" gdy miałam niebywałą okazję nakreślić cel mojej wizyty. Na odczucie "swędzenia wewnątrz ucha, które może świadczyć o stanie zapalnym" lekarz polecił mi "podrapanie się". Powiedział też, że moje uszy są za czyste i nie powinno się narażać uszu na kontakt z wodą więc pozostaje chyba przysłowiowe "trzepanie o wannę". Nie jestem zadowolona z wizyty. Z gabinetu wychodziłam z poczuciem straconego czasu .. Zero merytorycznej pomocy.

WięcejMniej
1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Lekarz, który niewątpliwie przenosi swoje nieudane życie prywatne na pacjentów. Wyjątkowo opryskliwy i nieuprzejmy. Priorytetem jest dla niego reprymenda dotycząca np. wizyt u lekarza w czasie pandemii, powód wizyty jest nieistotny. Zero tłumaczenia dot. schorzenia i leczenia. Absolutnie odradzam wybór tego "profesjonalisty". Nie powinien pracować z ludźmi. Jest to niestety kolejna osoba z podejściem "byle odpękać i doczekać końca dnia w pracy".

Lekarz, który niewątpliwie przenosi swoje nieudane życie prywatne na pacjentów. Wyjątkowo opryskliwy i nieuprzejmy. Priorytetem jest dla niego reprymenda dotycząca np. wizyt u lekarza w czasie pandemii, powód wizyty jest nieistotny. Zero tłumaczenia dot. schorzenia i leczenia. Absolutnie odradzam wybór tego "profesjonalisty". Nie powinien pracować z ludźmi. Jest to niestety kolejna osoba z podejściem "byle odpękać i doczekać końca dnia w pracy".

1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Lekarz tak niesympatyczny, że aż dziwię się że ktoś taki cały czas pracuje, facet czuje się jakby był nadczłowiekiem. Nie polecam!!!

Lekarz tak niesympatyczny, że aż dziwię się że ktoś taki cały czas pracuje, facet czuje się jakby był nadczłowiekiem. Nie polecam!!!

1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Wyjątkowo nieuprzejmy i niesympatyczny lekarz. Jeśli masz pacjencie wybór, udaj się do kogoś innego.

Wyjątkowo nieuprzejmy i niesympatyczny lekarz. Jeśli masz pacjencie wybór, udaj się do kogoś innego.

1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Lekarz niemiły kilka razy miałam u niego wizyte, nie polecam wyzywa pacjentów, nigdy więcej nie pójdę już do niego i każdemu odradzam. Nie powinien pracować z ludźmi.

Lekarz niemiły kilka razy miałam u niego wizyte, nie polecam wyzywa pacjentów, nigdy więcej nie pójdę już do niego i każdemu odradzam. Nie powinien pracować z ludźmi.

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat