Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej NOVADERM

Liczba opinii: 1
Średnia ocen:1,7/5
Opinie:1
Uprzejmość personelu
1,0
Sprawność obsługi personelu
1,0
Opieka medyczna
3,0
Dostępność informacji
1,0
Wyposażenie pomieszczeń
1,0
Kompleksowość leczenia
3,0
Dodaj opinię

Nasi lekarze

Dermatolog   (+3 więcej)
Internista   (+3 więcej)
 

Opinie pacjentów  

Sortuj wg
1,7/5
Uprzejmość personelu
1,0
Sprawność obsługi personelu
1,0
Opieka medyczna
3,0
Dostępność informacji
1,0
Wyposażenie pomieszczeń
1,0
Kompleksowość leczenia
3,0

Wizyta u lekarza jak najbardziej na plus, jednak całe pozytywne wrażenie zdruzgotała starsza Pani z recepcji (w krótkich włosach). Już od wejścia do kliniki Pani recepjonistka była opryskliwa i dosłownie wydawała rozkazy, na pytanie dotyczące wizyty zareagowała nerwowo, nie odpowiedziała i kazała siedzieć na miejscu i czekać. Podczas wizyty u lekarza okazało się, że była jakaś aktualizacja w ZUS przez co lekarz w tamtej chwili nie mógł mi wystawić recepty, powiedział jednak że wystawi mi ją pozniej i zadzwoni do mnie jutro z kodem recepty, mi to jak najbardziej pasowało. ...

Wizyta u lekarza jak najbardziej na plus, jednak całe pozytywne wrażenie zdruzgotała starsza Pani z recepcji (w krótkich włosach). Już od wejścia do kliniki Pani recepjonistka była opryskliwa i dosłownie wydawała rozkazy, na pytanie dotyczące wizyty zareagowała nerwowo, nie odpowiedziała i kazała siedzieć na miejscu i czekać. Podczas wizyty u lekarza okazało się, że była jakaś aktualizacja w ZUS przez co lekarz w tamtej chwili nie mógł mi wystawić recepty, powiedział jednak że wystawi mi ją pozniej i zadzwoni do mnie jutro z kodem recepty, mi to jak najbardziej pasowało. Wyszlismy na recepcję i lekarz poinformował o tym Panią z recepcji, którą prawie trafił szlag jak o tym usłyszała, powiedziała że nie ma mowy, mam usiąść na miejsce i czekać aż system się zaktualizuje (okolo godzine), wtedy dostanę recepte, do tego czasu nie pozwoli mi się rozliczyć ani wyjść z kliniki. Recepcjonistka nie udzieliła mi żadnych informacji o tym co się dzieję i po co. Po jakiś 20-30 min lekarz przyniósł mi wypisaną receptę. Widzę, że moja opinia nt pracy tej pani nie jest pierwszą, Pani na recepcji dalej pracuje i pogardliwie traktuje ludzi, nie okazując żadnego szacunku. Zarządcy kliniki mają tego pełną świadomość, jednak jak widac im to nie przeszkadza. Potencjalnym przyszłym Klientom powinno dać to do myślenia (czy warto korzystać z usług ludzi, którzy pozwalają na takie traktowanie człowieka). Starsza Pani z recepcji niestety minęła się z powołaniem, gdyż powinna zastąpić Elżbietę na tronie a pracuję na recepcji i oto mamy tego efekty.

WięcejMniej
Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii

  • Uprzejmość personelu
  • Sprawność obsługi pacjenta
  • Opieka medyczna
  • Dostępność informacji
  • Wyposażenie pomieszczeń
  • Kompleksowość leczenia
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat