Uprzejmość personelu | 4,0 |
Sprawność obsługi personelu | 4,0 |
Opieka medyczna | 4,0 |
Dostępność informacji | 3,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 4,5 |
Kompleksowość leczenia | 3,5 |
Uprzejmość personelu | 4,0 |
Sprawność obsługi personelu | 4,0 |
Opieka medyczna | 4,0 |
Dostępność informacji | 3,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 4,5 |
Kompleksowość leczenia | 3,5 |
Uprzejmość personelu | 3,0 |
Sprawność obsługi personelu | 3,0 |
Opieka medyczna | 3,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 4,0 |
Kompleksowość leczenia | 2,0 |
3 razy umówiłam się na leczenie planowe (+ raz w trybie pogotowia o czym wyżej). Za pierwszym razem wizyta się odbyła. Za drugim razem stwierdzili, że zapisali mnie do innego lekarza, że trzeba być człowiekiem i pomyłki się zdarzają. Chciałam odbyć wizytę więc u lekarza gdzie pomyłkowo zapisli - nie było takiej możliwości. Dziś kolejny raz - wizyta planowa na sobotę (miałam wątpliwości czy w sobotę normalnie przyjmują, ale potwierdzili że tak). Dziś po 15 minutach czekania na lekarza twierdzą, że lekarza nie ma. Jednym słowem więcej umawiają pacjentów niż ...
3 razy umówiłam się na leczenie planowe (+ raz w trybie pogotowia o czym wyżej). Za pierwszym razem wizyta się odbyła. Za drugim razem stwierdzili, że zapisali mnie do innego lekarza, że trzeba być człowiekiem i pomyłki się zdarzają. Chciałam odbyć wizytę więc u lekarza gdzie pomyłkowo zapisli - nie było takiej możliwości. Dziś kolejny raz - wizyta planowa na sobotę (miałam wątpliwości czy w sobotę normalnie przyjmują, ale potwierdzili że tak). Dziś po 15 minutach czekania na lekarza twierdzą, że lekarza nie ma. Jednym słowem więcej umawiają pacjentów niż są w stanie czasowo obsłużyć i nie ma się pewności po umówieniu, że wizyta faktycznie się odbędzie.
Do tego zastosowany materiał podczas pierwszej i drugiej wizyty smakował siarką i powodował mdłości - po przez kilka dni miałam dość. Lekarz niestety założył ten sam materiał ponownie na drugiej wizycie wbrew temu co powiedziałam (został poinformowany o tym).
Dodatkowo: w dokumentacji brak chociażby jednego słowa o powodzie spuchnięcia - powodem jest ząb obok,, co lekarz stwierdził, że ząb jest źle wyleczony kanałowo i może on jest powodem. Niestety brak realizacji wizyt przez przychodnię uniemożliwia pozbycie się bólu a takie działanie (umawianie bezwartościowych terminów) powoduje tylko torpedowanie DROGIEGO leczenia - nie czułabym już bólu, gdybym termin umówiła gdzie indziej.
Dwie wizyty jedna po drugiej - niezrealizowane z powodów pozostających po stronie przychodni - utrata zaufania.
Uprzejmość personelu | 5,0 |
Sprawność obsługi personelu | 5,0 |
Opieka medyczna | 5,0 |
Dostępność informacji | 5,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 5,0 |
Kompleksowość leczenia | 5,0 |
Wspaniałe i pomocne miejsce. Polecam Panią dr Kingę Golonkę. Mój stały lekarz od ponad 10 lat. Nigdy się nie zawiodłam, Uczciwa osoba godna polecenia.
Wspaniałe i pomocne miejsce. Polecam Panią dr Kingę Golonkę. Mój stały lekarz od ponad 10 lat. Nigdy się nie zawiodłam, Uczciwa osoba godna polecenia.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|