Ewa Hoffman-Styczeń

Ortodonta

Gdzie przyjmuję

place 11

Przychodnia Ortodontyczna

Elsnera 3 lok. 2
Częstochowa
50,828776919,103633324 24 01
ortogabinet1@wp.pl

Kalendarz przyjęć

Pon15.09Wt16.09Śr17.09Czw18.09Pt19.09So20.09Nd21.09
Brak informacji o godzinach przyjęć

Średnia ocena lekarza

Kompetencje
2,6/5
Kompleksowość podejścia
2,3/5
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,1/5
Ilość poświęconego czasu
2,2/5
Uprzejmość
2,5/5
Godny polecenia
2,4/5
Średnia:
2.3512345
14 opinii

Opinie pacjentów

12345
2,3/5
  • 2
    Kompetencje
  • 2
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 2
    Uprzejmość
  • 3
    Kompleksowość podejścia
  • 2
    Ilość poświęconego czasu
  • 3
    Godny polecenia

Uważam, że jest taką sobie lekarką. Co prawda zęby mam proste i jestem zadowolona z mojego uśmiechu. Ale od pani doktor to trzeba słowo kupić. Nic nie opowie, niczego nie wytłumaczy. To już pani Magda- pomoc, która dużo rzeczy przy pacjentach wykonuje, jest bardziej chętna do rozmowy. Teraz mam aparat retencyjny (kontrola co 4 miesiące)- kontrola wygląda tak, że wchodzę, siadam, p. dr zakłada mi i wyciąga aparat i mówi: "Wszystko dobrze, następna wizyta za 4 miesiące". I 50 zł nie moje. Chociaż ogólne ceny nie są złe. Aparat (jeden łuk) od 1600 zł. Ja miałam aparat za 2000 zł, ale za do rzadsze wizyty, co po podliczeniu całego leczenia, wyszło taniej niż aparat za 1600 i wizyta co miesiąc. Podsumowując, raczej polecam, mimo że czekając na wizytę czuję się jak w przedszkolu, bo wokół mnie pacjenci mający średnio 10 lat. I straasznie się długo czeka na wizytę, pomimo umówienia na godzinę.

12345
5,0/5
  • 5
    Kompetencje
  • 5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 5
    Uprzejmość
  • 5
    Kompleksowość podejścia
  • 5
    Ilość poświęconego czasu
  • 5
    Godny polecenia

Zdecydowanie polecam Panią doktor. W szybkim czasie wyprostowała moje krzywe zęby! :)

12345
1,5/5
  • 2
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 2
    Kompleksowość podejścia
  • 2
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

niezbyt komunikatywna ,traktuje pacjenta jak sztukę za którą dostaje kasę,

12345
1,0/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Pani doktor jest niegrzeczna i niesympatyczna bez podejścia do dzieci.Po wizycie refundowanej z NFZ więcej się tam nie wybieram. Syna skierowała na zdjęcie pantomograficzne za które musiałam zapłacić chociaż jak się dowiedziałam nie powinnam pokrywać kosztów. Ogólnie złe wrażenia . Nie polecam

12345
1,0/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Zdecydowanie nie polecam tej pani doktor ,zgadzam się z opiniami niżej wymienionymi.

12345
1,7/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 4
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 2
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Tragedia. To jedyne co można napisać o tej Pani. Takiej ignorancji nie spotkałam nigdzie. Pokusiłam się na aparat z NFZ dla dziecka 10 letniego - to mam. Jazda do Częstochowy ok. 60 km (ja - urlop w pracy, a dziecko nieobecność w szkole) tylko po to, aby usłyszeć pytanie "Jaki kolor pudełka chcesz?" Na moje pytanie, czy tylko po to tracę dzień, usłyszałam, że NFZ wymaga tylu wizyt. W tamtym roku usłyszałam w czerwcu, że skończyły się pieniądze z NFZ i aparat jeśli chcę mogę sobie kupić prywatnie. Koszt 500 zł tylko na górę. Zapytałam czy jest to konieczne, czy lepiej poczekać na aparat z NFZ do stycznia? Usłyszałam, że mogę czekać, ale zmiany będą duże i potem dziecko będzie więcej cierpieć. Cóż wtedy robi kochająca mama? Kupuje aparat i ... dziecko ma go może 3 tygodnie. Potem wypadają kolejne zęby mleczne i aparat już nie pasuje. Na wizytę trzeba czekać ponad 2 miesiące bo wakacje, bo urlop i kiedy wreszcie po telefonicznej awanturze udaje mi się umówić na wizytę to okazuje się, że trzeba nowy aparat bo ten już się nie nadaje !!! Pani doktor ma to gdzieś, że wywaliłam za jej radą 500 zł w błoto. Szkoda czasu i pieniędzy. Ja na pewno na następną wizytę idę prywatnie do dr Myrdy. Moje zęby 12 lat temu wyprostował w 1,5 roku idealnie. Co prawda nie jest wylewny w rozmowie i wizyty są płatne ale przynajmniej traktuje mnie i mój czas poważnie.

12345
1,5/5
  • 3
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 2
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Pani Doktor pacjentów traktuje z góry. Nie odpowiada na pytania, a raczej odpowiada, ale hasłami "Nie mam telefonu do Pana Boga". Jest niesympatyczna i nie wydaje się kompetentna.

12345
1,0/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Beznadziejna lekarka. Nic konkretnego nie powie. Żeby dostać aparat dla dziecka do 12 roku życia trzeba jeździć ok 2 lata. Od razu przy pierwszej wizycie mówi, że nie opłaca jej się robienie aparatów na kasę i musi sobie to nadrobić co najmniej w 5 wizytach które są co 4 m-ce. umawia na godziny a czeka się ok 2 godz.

12345
3,0/5
  • 4
    Kompetencje
  • 2
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 4
    Uprzejmość
  • 2
    Kompleksowość podejścia
  • 2
    Ilość poświęconego czasu
  • 4
    Godny polecenia

Bardzo długo się czeka na wizytę pomimo zapisów na godzinę, ale czego można oczekiwać po leczeniu z NFZ-u. Poza tym polecam

12345
1,0/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

"PANI DOKTOR"PANIUSIA TRAGEDIA MA HUMORY JAK 4 LETNIE DZIECKO

12345
3,3/5
  • 4
    Kompetencje
  • 2
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 3
    Uprzejmość
  • 4
    Kompleksowość podejścia
  • 3
    Ilość poświęconego czasu
  • 4
    Godny polecenia

Najmilsza asystentka.... Pani doktor trochę mniej ale nie to jest najważniejsze. Jestem zadowolona,,,,polecam

12345
4,8/5
  • 5
    Kompetencje
  • 5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 5
    Uprzejmość
  • 4
    Kompleksowość podejścia
  • 5
    Ilość poświęconego czasu
  • 5
    Godny polecenia

lecze sie u pani doktor od 8 miesiecy i jak narazie jestem zadowolona i z wynikow i z obslugi. Pani Doktor i jej asystentka sa bardzo mile i tlumacza przebieg leczenia. Jedyny minu to to,ze czasem trzeba czekac dluzej nawet jesli bylo sie umowionym na konkretna godzine. Z drugiej strony, kiedys sie spoznilam (a bylam ostatnia pacjentka) i nie bylo problemu z przyjeciem mnie

12345
1,0/5
  • 1
    Kompetencje
  • 1
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 1
    Uprzejmość
  • 1
    Kompleksowość podejścia
  • 1
    Ilość poświęconego czasu
  • 1
    Godny polecenia

Okropność! Długość czekania w tej 'poradni' jest niemiłosiernie długi, a asystentka bardziej kompetentna i uprzejma od tej 'pani doktor'. Kobieta sama nie wie czego chce, zmienia zdanie z wizyty na wizytę, zdecydowanie nie polecam!

12345
4,7/5
  • 5
    Kompetencje
  • 5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
  • 5
    Uprzejmość
  • 4
    Kompleksowość podejścia
  • 4
    Ilość poświęconego czasu
  • 5
    Godny polecenia

Pani doktor jest bardzo kompetentna. Miły personel, chętny do pomocy. Polecam.

    Wystaw opinię

    Musisz podać wszystkie oceny
    Kompetencje
    ?/5
    Kompleksowość podejścia
    ?/5
    Tłumaczenie choroby i leczenia
    ?/5
    Ilość poświęconego czasu
    ?/5
    Uprzejmość
    ?/5
    Godny polecenia
    ?/5

    Zanim dodasz opinię

    1. Nie dodawaj opinii pod wpływem emocji. Często taka opinia jest nierzetelna.
    2. Postaraj się ocenić lekarza jak najobiektywniej.
    3. Postaraj się ocenić każdy 6 z elementów wizyty oddzielnie.
    4. Pamiętaj, że nie zawsze nieuprzejmy lekarz jest niekompetentny.
    5. Pamiętaj, że nie zawsze krótka wizyta jest nieskuteczna.
    6. Gdy jesteś niezadowolony z wizyty, napisz co było nie tak i dlaczego.
    7. Gdy jesteś zadowolony z wizyty, napisz dlaczego inni powinni wybrać tego lekarza.
    8. Przedstaw się i zostaw kontakt do siebie. Opinie wystawione przez zarejestrowanych użytkowników są bardziej wiarygodne.
    9. Opinie bez adresu e-mail mogą zostać usunięte przez lekarza.
    10. Pamiętaj, że Twoja opinia ma być wskazówką dla innych pacjentów. Bądź szczery i obiektywny.
    display statlastseen stat