Zaufanie do kompetencji | 2,8 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,8 |
Poświęcony czas | 2,8 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 2,3 |
Godny polecenia | 2,0 |
Zaufanie do kompetencji | 2,8 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,8 |
Poświęcony czas | 2,8 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 2,3 |
Godny polecenia | 2,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Lekarz, który podczas wizyty, rozmawia z przedstawicielem firmy farmaceutycznej. Godne polecenia!!!!!
Lekarz, który podczas wizyty, rozmawia z przedstawicielem firmy farmaceutycznej. Godne polecenia!!!!!
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 4,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 2,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Skandaliczne, wręcz kuriozalne zachowanie! Spóźnienie grubo ponad godzinę do przychodni( bez dzień dobry i słowa- "przepraszam"), gdzie zgromadzeni pacjenci nie mają odwagi zaprotestować w obawie, że w ogóle pan doktor ich nie przyjmie! Klasyczny przykład tzw. "włoskiego strajku" ( bez pośpiechu, na luzie, z nader częstymi przerwami na kawę i pączka),w którego podtekście tkwi sugestia do leczenia prywatnego!!! Wyjścia pod pretekstem chodzenia po recepty ( kolejne 40 min.). Efekt taki, że spośród wielu oczekujących pacjentów zostało przyjętych tylko kilkoro, między innymi z powodu nieudolności pisania na komputerze... brak elementarnej wiedzy ...
Skandaliczne, wręcz kuriozalne zachowanie!
Spóźnienie grubo ponad godzinę do przychodni( bez dzień dobry i słowa- "przepraszam"), gdzie zgromadzeni pacjenci nie mają odwagi zaprotestować w obawie, że w ogóle pan doktor ich nie przyjmie!
Klasyczny przykład tzw. "włoskiego strajku" ( bez pośpiechu, na luzie, z nader częstymi przerwami na kawę i pączka),w którego podtekście tkwi sugestia do leczenia prywatnego!!!
Wyjścia pod pretekstem chodzenia po recepty ( kolejne 40 min.).
Efekt taki, że spośród wielu oczekujących pacjentów zostało przyjętych tylko kilkoro, między innymi z powodu nieudolności pisania na komputerze... brak elementarnej wiedzy na temat zasad jego obsługi!
Nie doczekawszy do końca czasu przyjęć pacjentów dr. Aleksander S.Kulikowski opuścił przychodnię, a właściwie po prostu uciekł z niej przed czasem pozostawiając pozostałych pacjentów bez żadnej informacji.
Na wizytę do kardiologa czeka się czasem wiele miesięcy...
Pełna arogancja!
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 3,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 2,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
pan doktor najpierw spóźnił się 40 min, później cały czas starał się broń boże nie nawiązać kontaktu wzrokowego, na pytanie czy może mi powiedzieć co i jak - powiedział - dostanie pani opis, tam wszystko jest - tylko jak dla mnie to ze mam niewielką progresje w zal R jest nieco enigmatyczne, nie wiem czy tam powinna być mała czy duża progresja i czy w ogóle dobrze ze jest, ale cóż....
pan doktor najpierw spóźnił się 40 min, później cały czas starał się broń boże nie nawiązać kontaktu wzrokowego, na pytanie czy może mi powiedzieć co i jak - powiedział - dostanie pani opis, tam wszystko jest - tylko jak dla mnie to ze mam niewielką progresje w zal R jest nieco enigmatyczne, nie wiem czy tam powinna być mała czy duża progresja i czy w ogóle dobrze ze jest, ale cóż....
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 4,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 4,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
stanowczy, charyzmatyczny i przystojny ;)
stanowczy, charyzmatyczny i przystojny ;)
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|