Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Dnia 21.03 zjawiłem się pierwszy raz w gabinecie nie znanej mi wczesniej dentystki. Nie zdołałem się nawet zarejstrować. Następnym razem pojawie sie tu dopiero po wyjaśnieniu paru spraw przed Rzecznikiem Praw pacjenta i NFZ. Paweł z Gościna.
Dnia 21.03 zjawiłem się pierwszy raz w gabinecie nie znanej mi wczesniej dentystki. Nie zdołałem się nawet zarejstrować. Następnym razem pojawie sie tu dopiero po wyjaśnieniu paru spraw przed Rzecznikiem Praw pacjenta i NFZ. Paweł z Gościna.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|