Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Dramat! Pani niezadowolona, że ją obudzono (dyżur podczas nocnej opieki), antypatyczna, bardzo słaby kontakt z pacjentem, zero informacji nt stanu zdrowia, jak chcesz coś wiedzieć to musisz zapytać, a i wtedy odpowiedź jest zdawkowa. Wzór anty-lekarza.
Dramat! Pani niezadowolona, że ją obudzono (dyżur podczas nocnej opieki), antypatyczna, bardzo słaby kontakt z pacjentem, zero informacji nt stanu zdrowia, jak chcesz coś wiedzieć to musisz zapytać, a i wtedy odpowiedź jest zdawkowa. Wzór anty-lekarza.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|