Zaufanie do kompetencji | 3,3 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,3 |
Poświęcony czas | 3,5 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 3,3 |
Godny polecenia | 3,3 |
Zaufanie do kompetencji | 3,3 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,3 |
Poświęcony czas | 3,5 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 3,3 |
Godny polecenia | 3,3 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Słabe podejście do pacjenta. Nie da drugiego znieczulenia bo NFZ funduje tylko jeden. Czy anastwzjolog też nie poda środka zwiktczajacego kiedy pacjent podczas operacji się wybudza bo na NFZ tylko jeden przysługuje? Nie pecam osobom które boją się dentysty. "Pani doktor" nie rozumie pojęcia ból. Środek znieczulający przestaje działać ale kolejne znieczulenie się nie należy. Żałosna wymówka.
Słabe podejście do pacjenta. Nie da drugiego znieczulenia bo NFZ funduje tylko jeden. Czy anastwzjolog też nie poda środka zwiktczajacego kiedy pacjent podczas operacji się wybudza bo na NFZ tylko jeden przysługuje? Nie pecam osobom które boją się dentysty. "Pani doktor" nie rozumie pojęcia ból. Środek znieczulający przestaje działać ale kolejne znieczulenie się nie należy. Żałosna wymówka.
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 2,0 |
Godny polecenia | 2,0 |
W dniu dzisiejszym bylam u Pani doktor. Na "dzień dobry" zostałam upomniana, że maseczkę powinnam mieć również na nosie siedząc w przychodni, ale mogę już ją ściągnąć. Przyznałam rację. W trakcie leczenia zębów Pani doktor odebrała prywatny telefon, mówiąc "szybko bo mam pacjentkę" po czym odłożyła telefon na biurko i nie zmieniając rękawiczek wróciła do pracy, grzebiąc mi w buzi. I teraz moje pytanie brzmi.. Gdzie jest utrzymanie higieny pracy w czasie pandemii - szczególnie?? Na telefonie jest milion bakterii, myślę że więcej niż w powietrzu w poczekalni. Dobrze, że ...
W dniu dzisiejszym bylam u Pani doktor. Na "dzień dobry" zostałam upomniana, że maseczkę powinnam mieć również na nosie siedząc w przychodni, ale mogę już ją ściągnąć. Przyznałam rację. W trakcie leczenia zębów Pani doktor odebrała prywatny telefon, mówiąc "szybko bo mam pacjentkę" po czym odłożyła telefon na biurko i nie zmieniając rękawiczek wróciła do pracy, grzebiąc mi w buzi.
I teraz moje pytanie brzmi.. Gdzie jest utrzymanie higieny pracy w czasie pandemii - szczególnie??
Na telefonie jest milion bakterii, myślę że więcej niż w powietrzu w poczekalni.
Dobrze, że mam wysokie przeciwciała, a kontakt z nieprofesjonalnym podejściem tylko te przeciwciała namnaża..
Zęby leczy Pani doktor dobrze, ale higiena na poziomie 0.
Wiem, mogłam odezwać się w trakcie, ale w tym wypadku to lekarz ma przewagę, a ja nie miałam znieczulenia!
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Pani doktor bardzo sympatyczna i konkretna podejście do dziecka rewelacyjne jak i do osoby dorosłej bardzo Panią doktor polecam
Pani doktor bardzo sympatyczna i konkretna podejście do dziecka rewelacyjne jak i do osoby dorosłej bardzo Panią doktor polecam
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Bardzo sympatyczna Pani doktor. Zna się na tym co robi. Nie miałem z Panią doktor nieprzyjemnych sytuacji. Polecam
Bardzo sympatyczna Pani doktor. Zna się na tym co robi. Nie miałem z Panią doktor nieprzyjemnych sytuacji. Polecam
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|