Uprzejmość personelu | 3,0 |
Sprawność obsługi personelu | 2,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 3,0 |
Sprawność obsługi personelu | 2,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 3,0 |
Sprawność obsługi personelu | 2,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Rechabilitanci siedzą w telefonach nie patrzom czy pacjet dobrze wykonuje ćwiczenia czy wogule ćwiczy trzeba prosić o zmianę bo w przeciwnym razie dwa ćwiczenia i do domu zabiegi w porządku
Rechabilitanci siedzą w telefonach nie patrzom czy pacjet dobrze wykonuje ćwiczenia czy wogule ćwiczy trzeba prosić o zmianę bo w przeciwnym razie dwa ćwiczenia i do domu zabiegi w porządku
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|