Uprzejmość personelu | 2,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 3,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 2,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 3,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 2,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 3,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Placówka nie jest przyjazna pacjentom. Nie ma możliwości umówienia wizyty drogą mailową, ani telefoniczną. Konieczny jest kontakt osobisty. Obsługa nie jest miła dla pacjentów.
Placówka nie jest przyjazna pacjentom. Nie ma możliwości umówienia wizyty drogą mailową, ani telefoniczną. Konieczny jest kontakt osobisty. Obsługa nie jest miła dla pacjentów.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|