Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 2,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Całkowita ignorancja wobec pacjentów, pani doktor obrażona nie chce przyjmować w godzinach kiedy powinna, panie w rejestracji nie wiedzą czy lekarz przyjmie więc każdy po kolei musi iść na górę i wejść do gabinetu zapytać czy zostanie przyjęty co tylko jeszcze bardziej denerwuje lekarza i koło się zamyka.
Całkowita ignorancja wobec pacjentów, pani doktor obrażona nie chce przyjmować w godzinach kiedy powinna, panie w rejestracji nie wiedzą czy lekarz przyjmie więc każdy po kolei musi iść na górę i wejść do gabinetu zapytać czy zostanie przyjęty co tylko jeszcze bardziej denerwuje lekarza i koło się zamyka.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|