Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Uprzejmością i delikatnością może nigdy nie grzeszyła, ale najgorsze, że jakość usług znacząco spadła, a to już jest niedopuszczalne w tak ważnym leczeniu jak zęby, mimo, że w przychodni przyzakładowej.
Uprzejmością i delikatnością może nigdy nie grzeszyła, ale najgorsze, że jakość usług znacząco spadła, a to już jest niedopuszczalne w tak ważnym leczeniu jak zęby, mimo, że w przychodni przyzakładowej.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|