Uprzejmość personelu | 3,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 3,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 2,0 |
Uprzejmość personelu | 3,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 3,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 2,0 |
Uprzejmość personelu | 3,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 3,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 2,0 |
Kompleksowość leczenia | 2,0 |
Traktowanie pacjentów jest w tej przychodni niepoważne. Moja mama miała na skierowaniu do kardiologa napisane pilne!!! Pani w rejestracji zapisała ja za dwa miesiące i na dzień w którym pani doktor nie przyjmuje . Zadzwoniła dzień wcześniej i powiedziała, że w ten dzień nie będzie pani doktor i zmieniła jeszcze termin o około dwa tygodnie. Nie potrafiła przyznać się, że zapisała źle pacjenta!!!!!@@@ Co to za traktowanie pacjenta?????????
Traktowanie pacjentów jest w tej przychodni niepoważne. Moja mama miała na skierowaniu do kardiologa napisane pilne!!! Pani w rejestracji zapisała ja za dwa miesiące i na dzień w którym pani doktor nie przyjmuje . Zadzwoniła dzień wcześniej i powiedziała, że w ten dzień nie będzie pani doktor i zmieniła jeszcze termin o około dwa tygodnie. Nie potrafiła przyznać się, że zapisała źle pacjenta!!!!!@@@ Co to za traktowanie pacjenta?????????
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|