Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Lekarz nie informuje jakie badania należy zrobić, (nie napisal na kartce) ogólnie podaje zakres a jak zrobiłem w innym miejscu, kwestionował wyniki mimo, ze wyniki zrobione byly w klinice okulistycznej, a nie w innym gabinecie okulistycznym. SPRZEDAJE leki, za które musisz płacić tylko gotówką, a nie kartą. Nie miły w kontaktach, zdecydowanie nie polecam.
Lekarz nie informuje jakie badania należy zrobić, (nie napisal na kartce) ogólnie podaje zakres a jak zrobiłem w innym miejscu, kwestionował wyniki mimo, ze wyniki zrobione byly w klinice okulistycznej, a nie w innym gabinecie okulistycznym. SPRZEDAJE leki, za które musisz płacić tylko gotówką, a nie kartą. Nie miły w kontaktach, zdecydowanie nie polecam.
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Arogancki, opryskliwy, bardzo się zawiodłam. Moje dziecko czekało na wizytę do tego pana ponad dwa miesiące, mieliśmy wizytę na 8:30. Przybyliśmy przed czasem, pani sekretarka, dosyć oschło nas przywitała, kazała wypełnić papierki, usiąść i czekać "doktor będzie wołać". Minęła ponad godzina, zadziwiona postanowiłam zapytać, dlaczego jeszcze nie wchodzimy, znów Pani poleciła "zapytać doktora". Doktor, bardzo niezadowolony poinformował mnie, że mieliśmy wizytę na 8:10, starałam się wyjaśnić, że to pomyłka widocznie recepcji i że czekam już z dzieckiem bardzo długo, czy może nas w końcu przyjąć. Doktor w bardzo niemiły sposób ...
Arogancki, opryskliwy, bardzo się zawiodłam. Moje dziecko czekało na wizytę do tego pana ponad dwa miesiące, mieliśmy wizytę na 8:30. Przybyliśmy przed czasem, pani sekretarka, dosyć oschło nas przywitała, kazała wypełnić papierki, usiąść i czekać "doktor będzie wołać". Minęła ponad godzina, zadziwiona postanowiłam zapytać, dlaczego jeszcze nie wchodzimy, znów Pani poleciła "zapytać doktora". Doktor, bardzo niezadowolony poinformował mnie, że mieliśmy wizytę na 8:10, starałam się wyjaśnić, że to pomyłka widocznie recepcji i że czekam już z dzieckiem bardzo długo, czy może nas w końcu przyjąć. Doktor w bardzo niemiły sposób poinformował mnie, że on teraz to już nie ma dla mnie czasu....Byłam zadziwiona takim opryskliwym i aroganckim zachowaniem, powiedział, że teraz mam siedzieć i czekać, może mnie przyjmie.... a może nie !!! Bo powinnam być o "swojej porze". Byłam w szoku. Taki człowiek nie powinien w ogóle pracować z ludźmi. Obwinił mnie za pomyłkę recepcji i wręcz był oburzony za to na mnie! NIE POLECAM!!!!
WięcejMniejMusisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|