Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
miałem kontakt z tym panem na dyżurze w szpitalu. Muszę się przyznać że do tej pory żaden lekarz nie potraktował mnie tak niegrzecznie i obraźliwie. Pan był wulgarny i wyraźnie dawał mi odczuć, że mu poprostu przeszkadzam jako pacjent. Stanowczo polecam unikać kontaktu z tym panem! Pacjent dla tego pana jest złem koniecznym i wyraźnie go męczy... Czy to są standardy obsługi medycznej? Męczy mnie taki lekarz.... ja nie dałem mu szansy dalej mnie obrażać... A co zrobisz Ty...?
miałem kontakt z tym panem na dyżurze w szpitalu. Muszę się przyznać że do tej pory żaden lekarz nie potraktował mnie tak niegrzecznie i obraźliwie. Pan był wulgarny i wyraźnie dawał mi odczuć, że mu poprostu przeszkadzam jako pacjent. Stanowczo polecam unikać kontaktu z tym panem! Pacjent dla tego pana jest złem koniecznym i wyraźnie go męczy... Czy to są standardy obsługi medycznej?
Męczy mnie taki lekarz.... ja nie dałem mu szansy dalej mnie obrażać... A co zrobisz Ty...?
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|