Uprzejmość personelu | 5,0 |
Sprawność obsługi personelu | 4,0 |
Opieka medyczna | 4,0 |
Dostępność informacji | 5,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 5,0 |
Kompleksowość leczenia | 5,0 |
Uprzejmość personelu | 5,0 |
Sprawność obsługi personelu | 4,0 |
Opieka medyczna | 4,0 |
Dostępność informacji | 5,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 5,0 |
Kompleksowość leczenia | 5,0 |
Uprzejmość personelu | 5,0 |
Sprawność obsługi personelu | 4,0 |
Opieka medyczna | 4,0 |
Dostępność informacji | 5,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 5,0 |
Kompleksowość leczenia | 5,0 |
jestem oburzona zachowaniem dentystki , pani Eweliny , przy pierwszej wizycie spoźnienie o 15 minut , przy drugiej wizycie , mimo ze byłam pierwszą osobą do przyjecia w danym dniu , czekalam 20 minut / pani dentystka juz była w pracy/, nie doczekałam się gdyż zrezygnowałam z wizyty.
jestem oburzona zachowaniem dentystki , pani Eweliny , przy pierwszej wizycie spoźnienie o 15 minut , przy drugiej wizycie , mimo ze byłam pierwszą osobą do przyjecia w danym dniu , czekalam 20 minut / pani dentystka juz była w pracy/, nie doczekałam się gdyż zrezygnowałam z wizyty.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|