Adrianna Badora

Stomatolog

Liczba opinii: 14
Średnia ocen:4,1/5
Opinie:14
Zaufanie do kompetencji
4,3
Tłumaczenie choroby i leczenia
3,9
Poświęcony czas
3,7
Kompleksowość podejścia
4,1
Uprzejmość
4,6
Godny polecenia
4,0
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
2,8/5
Zaufanie do kompetencji
4,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
3,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
2,0

Pierwsza wizyta rewelacja,Pani Doktor dużo czasu mi poświęciła, ogląd jamy ustnej przez kamerę, brak kolejki, następne wizyty coraz bardziej nerwowe, czekanie pod gabinetem nawet godzinę pomimo wyznaczonego czasu,szybkość zabiegów ogromna co nie wzbudza zaufania co do jakości usług, po jednej z wizyt utrzymujący się przez 10 dni ból zęba. W mojej ocenie rodzi się praca na akord, gdzie pacjent ze swoimi potrzebami jest coraz mniej ważny, a ważne jest to co przynosi w portfelu.

Pierwsza wizyta rewelacja,Pani Doktor dużo czasu mi poświęciła, ogląd jamy ustnej przez kamerę, brak kolejki, następne wizyty coraz bardziej nerwowe, czekanie pod gabinetem nawet godzinę pomimo wyznaczonego czasu,szybkość zabiegów ogromna co nie wzbudza zaufania co do jakości usług, po jednej z wizyt utrzymujący się przez 10 dni ból zęba. W mojej ocenie rodzi się praca na akord, gdzie pacjent ze swoimi potrzebami jest coraz mniej ważny, a ważne jest to co przynosi w portfelu.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Jest bardzo miła i próbuje robić wszystko by wyleczyć zęba a nie go wyrywać.

Jest bardzo miła i próbuje robić wszystko by wyleczyć zęba a nie go wyrywać.

2/5
Zaufanie do kompetencji
3,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
3,0
Uprzejmość
2,0
Godny polecenia
2,0

Jestem pacjentem już dość długo ale z czasem jakość obsługi jest coraz gorsza no i mam pewność ,że raczej chodzi już tylko o wyciśnięcie jak najwiekszej ilości pieniedzy od pacjenta.

Jestem pacjentem już dość długo ale z czasem jakość obsługi jest coraz gorsza no i mam pewność ,że raczej chodzi już tylko o wyciśnięcie jak najwiekszej ilości pieniedzy od pacjenta.

2,3/5
Zaufanie do kompetencji
2,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,0
Poświęcony czas
3,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
1,0

Dobra dentystka ale zły człowiek a nie zawsze uśmiech jest szczery.

Dobra dentystka ale zły człowiek a nie zawsze uśmiech jest szczery.

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat