Zaufanie do kompetencji | 3,5 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,0 |
Poświęcony czas | 3,3 |
Kompleksowość podejścia | 3,3 |
Uprzejmość | 3,5 |
Godny polecenia | 3,0 |
Zaufanie do kompetencji | 3,5 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,0 |
Poświęcony czas | 3,3 |
Kompleksowość podejścia | 3,3 |
Uprzejmość | 3,5 |
Godny polecenia | 3,0 |
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Pani Aneta Kostrzewa jest Lekarzem medycyny pracy, internistą, zarazem kierownikiem przychodni ALMED w Malborku. Jest Lekarzem sumiennym, dokładnym, miłym w rozmowie z pacjentem. Chciałem podziękować takim lekarzom jak, Pan doktor Sławomir Piekut, który z wojskową dokładnością bada pacjenta, Pani Wosik lekarz chorób wewnętrznych, Paniom pielęgniarkom z Zabiegowego, oraz Osnuom z recepcji. Do tej pory przechodnia ALMED pracowała na 5,obecnie tej pandemii, przychodnia jak większość leczy przez telefon, lekarz po rozmowie decyduje czy przyjmie osobiście. Winę ponosi rząd 3 RP wprowadzając takie procedury, ludzie boją się obecnie lekarzy, by nie zostali ...
Pani Aneta Kostrzewa jest Lekarzem medycyny pracy, internistą, zarazem kierownikiem przychodni ALMED w Malborku. Jest Lekarzem sumiennym, dokładnym, miłym w rozmowie z pacjentem. Chciałem podziękować takim lekarzom jak, Pan doktor Sławomir Piekut, który z wojskową dokładnością bada pacjenta, Pani Wosik lekarz chorób wewnętrznych, Paniom pielęgniarkom z Zabiegowego, oraz Osnuom z recepcji. Do tej pory przechodnia ALMED pracowała na 5,obecnie tej pandemii, przychodnia jak większość leczy przez telefon, lekarz po rozmowie decyduje czy przyjmie osobiście. Winę ponosi rząd 3 RP wprowadzając takie procedury, ludzie boją się obecnie lekarzy, by nie zostali wysłani do Sanepidu, a ci na wymaz Covid-19, Kwarantanna utrata dochodów. Znikła taka choroba jak Grypa. Piszę obiektyelwnie jak jest. To nie wina lekarzy, Pani Anety tylko rządzących. Andrzej Żurawski Malbork.
WięcejMniejZaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Bardzo dobry lekarz. Uprzejma i życzliwa pani doktor. Polecam
Bardzo dobry lekarz. Uprzejma i życzliwa pani doktor. Polecam
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 2,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Lekarz bez powołania i podejścia do pacjenta, lekko zarozumiała. Na wszystko antybiotyk. O diagnozę trzeba się dopytywać, brak rozmowy z pacjentem.
Lekarz bez powołania i podejścia do pacjenta, lekko zarozumiała. Na wszystko antybiotyk. O diagnozę trzeba się dopytywać, brak rozmowy z pacjentem.
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 3,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Pacjent ma prawo wiedzieć jaki jest stan jego zdrowia i jaki ma wpływ na swoje leczenie.
Pacjent ma prawo wiedzieć jaki jest stan jego zdrowia i jaki ma wpływ na swoje leczenie.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|