Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Pani doktor już od wejścia sprawiała wrażenie nieuprzejmej. Kiedy podalismy skierowanie od dermatologa zapoznała się z tematem i zapytała czy my to mamy zrobić czy ona. Uznała że do prostego zabiegu należy uspac 3 letnie dziecko podając środek dozylnie. Sposób i ton rozmowy zdecydowanie nie pasuje do osoby mającej kontakt z ludźmi a już tym bardziej z dziećmi.
Pani doktor już od wejścia sprawiała wrażenie nieuprzejmej. Kiedy podalismy skierowanie od dermatologa zapoznała się z tematem i zapytała czy my to mamy zrobić czy ona. Uznała że do prostego zabiegu należy uspac 3 letnie dziecko podając środek dozylnie. Sposób i ton rozmowy zdecydowanie nie pasuje do osoby mającej kontakt z ludźmi a już tym bardziej z dziećmi.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|