Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Bardzo nieuprzejma lekarz, odmówiła przeglądu stomatologicznego osobie niepełnosprawnej. W gabinecie postawa pani doktor pozbawiona empatii , rozmowa z lekarzem podniesionym tonem zakończona stwierdzeniem żeby poszukać lekarza, który robi przegląd stomatologiczny w innej pozycji niż leżąca, bo ona leczy tylko na leżąco
Bardzo nieuprzejma lekarz, odmówiła przeglądu stomatologicznego osobie niepełnosprawnej. W gabinecie postawa pani doktor pozbawiona empatii , rozmowa z lekarzem podniesionym tonem zakończona stwierdzeniem żeby poszukać lekarza, który robi przegląd stomatologiczny w innej pozycji niż leżąca, bo ona leczy tylko na leżąco
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|