Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 2,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 2,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 2,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Dodzwonić się graniczy z cudem , jak dodzwoniłam się to usłyszałam , że Pan doktor nie dał grafiku na kolejny miesiąc. Wydzwaniając codziennie od 20.11 do 30.11. otrzymywałam odpowiedż negatywna. Dzwoniąc dzisiaj tj. 1.12 dowiedziałam się że nie ma miejsc dla osób, które pierwszy raz się rejestrują . Zapytałam o której godzinie wczoraj Pan doktor dał oczywiście nikt nie pamieta (amnezja). także dzwoniąc dzisiaj dowiedziałam się , że tylko 2 osoby zostały zarejestrowane a ja juz niestety kolejny miesiąc nie mogę dostać sie do lekarza. Jak to jest ???
Dodzwonić się graniczy z cudem , jak dodzwoniłam się to usłyszałam , że Pan doktor nie dał grafiku na kolejny miesiąc. Wydzwaniając codziennie od 20.11 do 30.11. otrzymywałam odpowiedż negatywna. Dzwoniąc dzisiaj tj. 1.12 dowiedziałam się że nie ma miejsc dla osób, które pierwszy raz się rejestrują . Zapytałam o której godzinie wczoraj Pan doktor dał oczywiście nikt nie pamieta (amnezja). także dzwoniąc dzisiaj dowiedziałam się , że tylko 2 osoby zostały zarejestrowane a ja juz niestety kolejny miesiąc nie mogę dostać sie do lekarza. Jak to jest ???
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|