Uprzejmość personelu | 2,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 5,0 |
Dostępność informacji | 2,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 3,0 |
Uprzejmość personelu | 2,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 5,0 |
Dostępność informacji | 2,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 3,0 |
Uprzejmość personelu | 2,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 5,0 |
Dostępność informacji | 2,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 3,0 |
Szacunek dla lekarzy ale organizacja obsługi poniżej krytyki. Nieodbierane telefony lub godzinami linia zajęta non stop (jak to możliwe?). Brak możliwości zamówienia recepty przez internet w czasach kiedy usługa u innych jest na porządku dziennym. Każda sprawa wymaga pójścia do przychodni skoro telefon i internet nie funkcjonują. Może czas zmienić przychodnię ... Pacjent
Szacunek dla lekarzy ale organizacja obsługi poniżej krytyki. Nieodbierane telefony lub godzinami linia zajęta non stop (jak to możliwe?). Brak możliwości zamówienia recepty przez internet w czasach kiedy usługa u innych jest na porządku dziennym.
Każda sprawa wymaga pójścia do przychodni skoro telefon i internet nie funkcjonują. Może czas zmienić przychodnię ...
Pacjent
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|