Uprzejmość personelu | 4,0 |
Sprawność obsługi personelu | 4,0 |
Opieka medyczna | 4,0 |
Dostępność informacji | 3,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 4,0 |
Uprzejmość personelu | 4,0 |
Sprawność obsługi personelu | 4,0 |
Opieka medyczna | 4,0 |
Dostępność informacji | 3,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 4,0 |
Uprzejmość personelu | 4,0 |
Sprawność obsługi personelu | 4,0 |
Opieka medyczna | 4,0 |
Dostępność informacji | 3,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 3,0 |
Kompleksowość leczenia | 4,0 |
Pani w informacji/rejestracji niekoniecznie musi czytać na głos dane osobowe tj. imię nazwisko (to już powinno wystarczyć by potwierdzić dane pacjenta) adres, datę urodzenia... nigdy nie wiadomo kto siedzi w poczekalni ! To w zasadzie jedyny mankament... no może trochę uśmiechu byłoby na miejscu :)
Pani w informacji/rejestracji niekoniecznie musi czytać na głos dane osobowe tj. imię nazwisko (to już powinno wystarczyć by potwierdzić dane pacjenta) adres, datę urodzenia... nigdy nie wiadomo kto siedzi w poczekalni !
To w zasadzie jedyny mankament... no może trochę uśmiechu byłoby na miejscu :)
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|