Zaufanie do kompetencji | 4,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 4,0 |
Poświęcony czas | 3,7 |
Kompleksowość podejścia | 4,0 |
Uprzejmość | 3,7 |
Godny polecenia | 3,7 |
Zaufanie do kompetencji | 4,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 4,0 |
Poświęcony czas | 3,7 |
Kompleksowość podejścia | 4,0 |
Uprzejmość | 3,7 |
Godny polecenia | 3,7 |
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Profesjonalista pod każdym względem. Leczę się od kilku lat w przyjaznej i rzetelnej atmosferze. Polecam. Wincenty
Profesjonalista pod każdym względem.
Leczę się od kilku lat w przyjaznej i rzetelnej atmosferze.
Polecam.
Wincenty
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Dobry specjalista. Zna się na robocie. Polecam. Nie mówi za dużo, ale fachowiec pierwszej kategorii.
Dobry specjalista. Zna się na robocie. Polecam. Nie mówi za dużo, ale fachowiec pierwszej kategorii.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Zaufanie do kompetencji | 2,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Witam! Jestem właśnie po wizycie u pana Kuśmierczyka - a właściwie braku tej wizyty. Wyjaśnię o co chodzi. Umówiłam wizytę (kolejną) dla dziecka siedmiolatka u pana dentysty jakieś trzy tyg. temu po przyjeździe na wyznaczoną godzinę 15.00 okazuje się, że w gabinecie jest jedna osoba a w poczekalni kolejne 4 i miejsc wolnych nie ma. Syn sobie kucnął a ja cierpliwie stojąc czekam aż pacjent wyjdzie, po czym okazuje się ,że pan dentysta prosi osobę z poczekalni więc ja pytam (godz 15.10) kiedy nasza kolej i co usłyszałam cytuję "No ...
Witam!
Jestem właśnie po wizycie u pana Kuśmierczyka - a właściwie braku tej wizyty. Wyjaśnię o co chodzi. Umówiłam wizytę (kolejną) dla dziecka siedmiolatka u pana dentysty jakieś trzy tyg. temu po przyjeździe na wyznaczoną godzinę 15.00 okazuje się, że w gabinecie jest jedna osoba a w poczekalni kolejne 4 i miejsc wolnych nie ma. Syn sobie kucnął a ja cierpliwie stojąc czekam aż pacjent wyjdzie, po czym okazuje się ,że pan dentysta prosi osobę z poczekalni więc ja pytam (godz 15.10) kiedy nasza kolej i co usłyszałam cytuję "No jeszcze jakąś godzinkę trzeba czekać "a ja mówię ,że tak się nie robi i słyszę od pana dentysty ,że może mnie zapisać na inny termin. Jestem oburzona!!! zachowaniem pana Kuśmierczyka byłam z dzieckiem gdzie dla niego to wielkie przeżycie , bierze kupę kasy za wizytę a tak traktuje ludzi, chyba ma za dużo tej kasy. W poczekalni byli ludzie ze Słowacji to pewnie chodzi o EURO. To są standardy pana Kuśmierczyka. Na NFZ w poczekalni czeka się krócej.
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|