lekarz Tadeusz Leśniczek

Ginekolog położnik

Liczba opinii: 4
Średnia ocen:4,1/5
Opinie:4
Zaufanie do kompetencji
4,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
3,8
Kompleksowość podejścia
4,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
4,0
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
1,7/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
1,0

Nie polecam z kilu przyczyn.Po pierwsze ma przestarzaly sprzet i dlatego wizyta u niego zajmuje zdecydowanie zbyt duzo czasu. Po drugie tak jak jego gabinet(w piwnicy urzadzony w stylu lat 80tych,zawilgotnialy),tak i podejscie pana doktora do pacjentki nieco traci myszka.Co mam na mysli? Daje sie wyczuc arogancje pana doktora tak typowa dla lekarzy z czasow kiedy i on sam i jego sprzet przechodzili czasy swietnosci. Nestety juz zamierzchlej. Pan Lesniczek nie nalezy do najsympatyczniejszych ludzi. Jest oschly i malomowny a wrecz gburowaty. Trzeba go ciagnac za jezyk w sytuacji gdzie ...

Nie polecam z kilu przyczyn.Po pierwsze ma przestarzaly sprzet i dlatego wizyta u niego zajmuje zdecydowanie zbyt duzo czasu. Po drugie tak jak jego gabinet(w piwnicy urzadzony w stylu lat 80tych,zawilgotnialy),tak i podejscie pana doktora do pacjentki nieco traci myszka.Co mam na mysli? Daje sie wyczuc arogancje pana doktora tak typowa dla lekarzy z czasow kiedy i on sam i jego sprzet przechodzili czasy swietnosci. Nestety juz zamierzchlej. Pan Lesniczek nie nalezy do najsympatyczniejszych ludzi. Jest oschly i malomowny a wrecz gburowaty. Trzeba go ciagnac za jezyk w sytuacji gdzie to on powinien sam komentowac wynik swoich badan(mam na mysli usg w czasie ciazy). W stosunku do swojej osoby wyczulam takze niecierpliwosc a wrecz niechec. Balam sie o cokolwiek zapytac,bo sposob w jaki odpowiadal byl daleki od profesjonalnej (nawet jesli udawanej) zyczliwosci, ktora w dzisiajszych czasach cechuje wiekszosc lekarzy. Szczegolnie przyjmujacych w prywatnych gabinetach i kasujacych nie mala kase za swoje uslugi. Nie mnie oceniac jego kompetencje jako profesjonalisy ginekologa, bo tego nie moge stwierdzic po jednej wizycie,ale z pewnoscia w samej Nysie jest wielu innych lekarzy, u ktorych wizyta moze zostawic znacznie przyjemniejsze wrazenia, niz wizyta w pieczarze pana Lesniczka. Uwazam, ze jest to wazne jesli jest sie mama oczekujaca dziecka, dla ktorej wizyta u ginekologa powinna byc pozytywnym i przyjemnym doswiadczeniem. Kazdy ma prawo do milej obslugi czy to za pieniadze czy za darmo. Mam nieprzyjemne wrazenia po wizycie u tego ginekologa i nie polecam go nikomu, a juz szczegolnie przyszlym mamom. Panie doktorze nalezy czasami spojrzec obiektywnie na siebie, jest pan tylko lekarzem, ktory bez nas,pacjentek,bylby nikim. A moze w ramach szkolenia zawodowego wziac kurs dobrych manier?

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

KOBITY! dr lesniczek to świetny lekarz i człowiek!!!!!jest dokładny = aż za dokładny ale warto do Pana Doktora zajśc na przegląd po porównując do innych lekarzy jest bardzo konkretny i zawsze szuka dobrych rozwiazań dla pacjentki - nie pozbywa się zaistniałego problemu tylko z nim walczy. Człowiek, który potrafi powiedzieć wprost, że to czy tamto wymaga tego czy tamtego. Jest bardzo zaangażowany w swoją pracę i ciągle sie doszkala co jest bardzo ważne!!!!!!!!!polecam z całego serca!ja dzięki temu człowiekowi żyję - mam obecnie 37 lat a Doktor dzięki swojej dokładności ...

KOBITY! dr lesniczek to świetny lekarz i człowiek!!!!!jest dokładny = aż za dokładny ale warto do Pana Doktora zajśc na przegląd po porównując do innych lekarzy jest bardzo konkretny i zawsze szuka dobrych rozwiazań dla pacjentki - nie pozbywa się zaistniałego problemu tylko z nim walczy. Człowiek, który potrafi powiedzieć wprost, że to czy tamto wymaga tego czy tamtego. Jest bardzo zaangażowany w swoją pracę i ciągle sie doszkala co jest bardzo ważne!!!!!!!!!polecam z całego serca!ja dzięki temu człowiekowi żyję - mam obecnie 37 lat a Doktor dzięki swojej dokładności stwierdził u mnie guza jelita grubego (czego nie stwierdzili nawet chirurdzy przy (kolonoskopii, mój guz okazała się później endometriozą jelita grubego. Gdyby nie Doktor Leśniczek już dawno grabarz poklepał by mnie po dupsku, a tak żyje i cieszę się, ze tacy fachowcy jak doktor jeszcze są!!!!!!!!!!!!!!doktor zasugerował mi leczenie DUPHASTONEM co dało skutki pozytywne a teraz biorę VISANNE i wiem że żyję!!!!!!!!KOCHANE BABY - POLECAM DOKTORA LESNICZKA!!!ODWIEDZIŁAM WIELE KLINIK I MĄDRYCH PROFESORÓW ALE PRZY DOKTORZE LESNICZKU TAMCI TO TYLKO BACZKI!!!POZDROWIONKA DLA WSZYSTKICH KOBITEK!!!!UKŁONY DLA PANA DOKTORA!!!!

WięcejMniej
4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

bardzo dobry specjalista. Do pacjenta podchodzi z wielkim zaangażowaniem i uprzejmością pozatym duże doświadczenie i wiedza oraz zawsze trafne diagnozy

bardzo dobry specjalista. Do pacjenta podchodzi z wielkim zaangażowaniem i uprzejmością pozatym duże doświadczenie i wiedza oraz zawsze trafne diagnozy

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Lekarz godny polecenia,,,naprawdę polecam

Lekarz godny polecenia,,,naprawdę polecam

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat