dr Tomasz Adamski

Ginekolog położnik

Liczba opinii: 10
Średnia ocen:4,0/5
Opinie:10
Zaufanie do kompetencji
3,9
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,1
Poświęcony czas
4,1
Kompleksowość podejścia
3,9
Uprzejmość
4,2
Godny polecenia
3,8
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

lekarz spoko , wszystko fajnie powiedział i wytłumaczył ale organizacja telefoniczna kiepska i warto pomyslec o zmianie :)

lekarz spoko , wszystko fajnie powiedział i wytłumaczył ale organizacja telefoniczna kiepska i warto pomyslec o zmianie :)

1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Fatalny lekarz! Byłam w ciąży trafiłam do szpitala i badał mnie ten lekarz chyba miał Ly dzień bo był bardzo nie miły a podczas badania był tak nie delikatny że łzy z bólu leciały. Dla pacjentek prywatnych milutki że w dupę by wszedł. Nie umie przyznać się do błędu jak coś jest nie tak to zrzuca winę na pacjentkę mimo że to nie jest prawdą ponieważ nawet pielęgniarki stanęły po mojej stronie. NIE POLECAM! FATALNY LEKARZ

Fatalny lekarz! Byłam w ciąży trafiłam do szpitala i badał mnie ten lekarz chyba miał Ly dzień bo był bardzo nie miły a podczas badania był tak nie delikatny że łzy z bólu leciały. Dla pacjentek prywatnych milutki że w dupę by wszedł. Nie umie przyznać się do błędu jak coś jest nie tak to zrzuca winę na pacjentkę mimo że to nie jest prawdą ponieważ nawet pielęgniarki stanęły po mojej stronie. NIE POLECAM! FATALNY LEKARZ

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo dobry, konkretny i oddany swojej pracy lekarz. Jest lekarzem zwróconym do człowieka nie tylko w swoim prywatnym gabinecie, ale też w szpitalu! Moja ciąża i poród przebiegały z komplikacjami, córeczka była owinięta pępowiną dwa razy wokół szyi - nie mogła się sama urodzić, a inny lekarz wysłał mnie na oddział na obserwacje, bo nie chciał zrobić cesarki! Dopiero doktor Adamski podjął się zabiegu. Przeprowadził go zupełnie bezboleśnie, a po 2 tygodniach po cesarce jedynym śladem była cieniutka kreseczka w dole podbrzusza! Z mężem jesteśmy bardzo wdzięczni doktorowi za umożliwienie ...

Bardzo dobry, konkretny i oddany swojej pracy lekarz. Jest lekarzem zwróconym do człowieka nie tylko w swoim prywatnym gabinecie, ale też w szpitalu! Moja ciąża i poród przebiegały z komplikacjami, córeczka była owinięta pępowiną dwa razy wokół szyi - nie mogła się sama urodzić, a inny lekarz wysłał mnie na oddział na obserwacje, bo nie chciał zrobić cesarki! Dopiero doktor Adamski podjął się zabiegu. Przeprowadził go zupełnie bezboleśnie, a po 2 tygodniach po cesarce jedynym śladem była cieniutka kreseczka w dole podbrzusza! Z mężem jesteśmy bardzo wdzięczni doktorowi za umożliwienie przyjścia na świat naszej córeczce!

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

swietny lekarz jest normalny nie zadufany w sobie.Kobieta ktore sa po raz pierwszy w ciazy potrafi wszystko dokladnie wyjasnic przede wszystkim potrafi sluchac naprawde fajny lekarz. Prowadzil moja ciaze i ja bylam bardzo zadowolona wizyta kosztuje tak jak wszedzie a idzie sie do jego gabinetu bez zadnego stresu czy skrepowania

swietny lekarz jest normalny nie zadufany w sobie.Kobieta ktore sa po raz pierwszy w ciazy potrafi wszystko dokladnie wyjasnic przede wszystkim potrafi sluchac naprawde fajny lekarz. Prowadzil moja ciaze i ja bylam bardzo zadowolona wizyta kosztuje tak jak wszedzie a idzie sie do jego gabinetu bez zadnego stresu czy skrepowania

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Super lekarz pierwsza ciąża pierwsza wizyta u lekarza czyli ogromny stres, Pan doktor jednak ma takie podejście luzackie i wesołe do pacjenta, że po chwili w gabinecie o stresie zapomniałam:) Jak dla mnie to lekarz godny polecenia.

Super lekarz pierwsza ciąża pierwsza wizyta u lekarza czyli ogromny stres, Pan doktor jednak ma takie podejście luzackie i wesołe do pacjenta, że po chwili w gabinecie o stresie zapomniałam:) Jak dla mnie to lekarz godny polecenia.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Super i bardzo konkretny lekarz.Oddany swojej pracy i kobietą w ciąży, bardzo troskliwy i znający sie na rzeczy.Dziekuję Panie doktorze mimo, iz mój synek urodził się mały, dziś ma 4 miesiace super sie rozwija, przybiera na wadze (tak jak pan mówił)i co najwazniejsze ŻYJE DZIEKI DR ADAMSKIEMU !!!!GORACO POLECAM. MAMA ANTOSIA

Super i bardzo konkretny lekarz.Oddany swojej pracy i kobietą w ciąży, bardzo troskliwy i znający sie na rzeczy.Dziekuję Panie doktorze mimo, iz mój synek urodził się mały, dziś ma 4 miesiace super sie rozwija, przybiera na wadze (tak jak pan mówił)i co najwazniejsze ŻYJE DZIEKI DR ADAMSKIEMU !!!!GORACO POLECAM. MAMA ANTOSIA

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

polecam tylko tego lekarza,cała ciąża córki z cukrzyca prowadzona profesjonalnie

polecam tylko tego lekarza,cała ciąża córki z cukrzyca prowadzona profesjonalnie

3/5
Zaufanie do kompetencji
2,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
1,0

raczej nie polecam stwierdził że symuluje ciąże a u dr.Jackowskiego okazało sie że mam ciąże pozamaciczną i trzeba było zabiegowo ją usunąć wiec nie polecam

raczej nie polecam stwierdził że symuluje ciąże a u dr.Jackowskiego okazało sie że mam ciąże pozamaciczną i trzeba było zabiegowo ją usunąć wiec nie polecam

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Super lekarz,ale przede wszystkim miły człowiek. Konkretny, bezpośredni i budzący zaufanie. Dzięki niemu moja córcia przyszła na świat zdrowa, bo Pan Doktor nie czekał, tylko zrobił cesarkę. Dziękuję....

Super lekarz,ale przede wszystkim miły człowiek. Konkretny, bezpośredni i budzący zaufanie. Dzięki niemu moja córcia przyszła na świat zdrowa, bo Pan Doktor nie czekał, tylko zrobił cesarkę. Dziękuję....

1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

debil debil debil przez niego corka byla chora

debil debil debil
przez niego corka byla chora

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat